Usein kysytyt kysymykset & ota yhteyttä | GLOSSYBOX
Asiakastuki
Yleistä
Glossybox on kauneusboksipalvelu, joka tuo luksusta arjen keskelle. Saat kuukausittain ylellisen boksin, joka sisältää viisi huolella valittua kauneustuotetta kauniisti paketoituna meidän tunnuksenomaiseen roosaan laatikkoon tai silloin tällöin ilmestyviin spesiaalibokseihin. Glossyboxista löydät kauneustuotteita sekä kansainvälisiltä että suomalaisilta tuotemerkeiltä ja boksien sisältö vaihtelee joka kuukausi, jotta se on ihana yllätys joka kerta kun avaat sen!
Tuotteet voivat koostua meikeistä, ihonhoitotuotteista, hiustenhoitotuotteista, tuoksuista tai vastaavista kauneustuotteista niin tunnetuilta kuin uusilta tuotemerkeiltä ja koot voivat vaihdella normaalikokoisista matkapakkauksiin.
Pyrimme sovittamaan boksien sisällön niin, että se vastaa kauneusprofiiliasi ja mitä tuotteita olet aiemmin saanut boksista. Katso lisätietoja kohdasta "Mikä on kauneusprofiili ja kuinka se toimii?"
Glossyboxin ideana on, että tilaajamme saavat testata erilaisia jännittäviä kauneustuotteita ja löytää uusia suosikkeja - tuotteiden koot ja hinnat vaihtelevat kuukausittain, mutta yhteisarvo on aina vähintään tuplasti sen mitä maksat.
Sivuiltamme voit lukea lisää kuukauden boksin tuotteista ja vinkkejä kuinka käytät niitä parhaiten.
Mikäli sivustomme ei toimi, kokeile päivittää internetselaimesi tai vaihtaa selainta. Tietokoneella suosittelemme käyttämään Google Chrome -selainta. Jos tästä ei ole apua pyydämme sinua kokeilemaan uudestaan muutaman minuutin päästä. Jos sivumme eivät toimi ja jos pääset kuitenkin kirjautumaan käyttäjätiliisi, voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä ongelman ratkaisemiseksi.
Valitettavasti emme voi varmistaa, ettei boksisi sisällä tiettyä ainetta koska emme segmentoi bokseja allergioiden mukaan. Teemme yhteistyötä monien eri merkkien kanssa joka kuukausi, emmekä tämän vuoksi voi valita pois tiettyjä tuotteita.
Jos sinulla on allergiaa, lue tuotteiden tuotetiedot huolellisesti ennen käyttöä.
Mikäli olet saanut allergisen reaktion, pyydämme sinua dokumentoimaan tapahtumat kuvin ja ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme käyttäjätilisi kautta.
Limited edition -boksi on kertakäyttöinen boksi ja se tilataan erikseen säännöllisestä tilauksesta. Limited edition -bokseja on saatavilla vain rajoitettu määrä, mutta jos haluat voit tilata useita bokseja. Ei ole mahdollista täyttää kauneusprofiilia, mutta on mahdollista arvostella boksi ja kerätä GLOSSYCredits-pisteitä. Voit myös ostaa Limited Edition- bokseja GLOSSYCredits-pisteillä.
Tilaukseni
Glossyboksin tarjoaa seuraavat tilausmuodot:
Kuukausittainen jatkuva tilaus on 20,99 €/kuukaudessa
3 kuukauden tilaus 56,99 €
6 kuukauden tilaus on 119 €
12 kuukauden tilaus 175 €
12 kuukauden tilaus kuukausimaksulla 17,99 €/ kuukaudessa
Voit valita sinulle sopivan tilauksen tästä.
Jos valitset jatkuvan kuukausitilauksen, saat kuukausittain ihanan boksin kotiin! Ensimmäisen boksin maksu veloitetaan tililtä heti tilauksen jälkeen. Maksu suoritetaan aina ennen seuraavaa boksia ja veloitetaan aina kuukauden 1. päivänä. Mikäli 1. päivä osuu pyhäpäivälle, maksu veloitetaan pyhäpäivän jälkeen.
Huomioithan! Jos et peruuta kuukausitilausta jatkuu se automaattisesti ja saat kauneusboksin kotiin kerran kuussa.
Jatkuvan tilauksen voit peruuttaa Glossybox-tililtäsi. Löydät lisätietoja kohdassa "Kuinka lopetan tilaukseni".
Jos valitset määräaikaisen tilauksen, maksat kaikista bokseista tilauksen tekemisen yhteydessä. (56,99€ 3 kuukauden tilauksesta, 119€ 6 kuukauden tilauksesta, 175€ 12 kuukauden tilauksesta).
Huomioithan! Määräaikainen tilaus jatkuu automaattisesti tilausjakson päätyttyä, samalla kuukausimäärällä kuin aikaisemmin.
Mikäli et halua jatkaa määräaikaista tilausta, voit keskeyttää tilauksen Glossybox-tililtäsi. Voimassa olevan tilauksen kohdalta löydät "Keskeytä tilaus" -painikkeen, josta saat keskeytettyä tilauksesi. Tämä on tehtävä kuukausi ennen kuin saat kolmannen, kuudennen tai kahdennentoista boksin.
Huomaa, että käynnissä olevia tilauksia ei voi peruuttaa.
Huomioithan! Mikäli et peruuta 12 kuukauden jatkuvaa tilaustasi, uusiutuu se automaattisesti uudella 12 kuukauden jaksolla, jotta et jää paitsi tulevista, upeista julkaisuistamme!
Etkö löytänyt tarvitsemasi tietoja? Lähetä viesti asiakaspalvelutiimillemme, kun olet kirjautunut tilillesi.
Kun muutat tai vaihdat toimitusosoitetta, on tärkeää päivittää uusi osoite Glossybox -tililläsi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme aina boksisi määritettyyn toimitusosoitteeseen.
Jos haluat muuttaa tilauksen yhteystietoja ja toimitustietoja, toimi seuraavasti:
· Kirjaudu Glossybox -tilillesi
· klikkaa "Oma käyttäjätili"
· Vieritä alaspäin kohtaan “Tilauksesi” ja klikkaa aktiivista tilausta
· Vieritä alaspäin kohtaan “Toimitustiedot” ja klikkaa “Muuta osoite”
· Klikkaa “Lisää osoite”
· Täytä osoitteesi ja tallenna
HUOM! Lisää osoitteesi tilaukseen, niin voit ottaa sen käyttöön - painamalla "TOIMITA SEURAAVAAN OSOITTEESEEN" -painiketta (vasta kun olet klikannut tätä painiketta, otat uuden osoitteen käyttöön).
Mikäli sinulla on useita tilauksia samalla tilillä, sinun on manuaalisesti syötettävä osoite jokaiseen tilaukseen ja aktivoitava se.
Huom.! Mikäli haluat, että muutos koskee tämän kuukauden boksia on tärkeää, että olet vaihtanut tietosi ennen edellisen kuukauden viimeistä päivää.
Kauneusprofiili sisältää kysymyksiä mieltymyksistäsi sekä ihosi että hiuksiesi kunnosta. Se auttaa meitä valitsemaan tuotteita, jotka parhaiten vastaavat tarpeitasi kun suunnittelemme kuukausibokseja.
Suurin osa boksin tuotteista ovat kuitenkin kaikille samoja, riippumatta kauneusprofiilin merkinnöistä. Glossyboxin ajatuksena on antaa sinulle mahdollisuus kokeilla tuotemerkkejä ja tuotteita, joita et ehkä ole vielä kokeillut. Näin voit löytää uusia henkilökohtaisia suosikkeja!
Täyttääksesi kauneusprofiilin toimi seuraavasti:
> Kirjaudu Glossy-tiliisi tästä.
> Klikkaa "Minun tilini"
> Katso ”KAUNEUSPROFIILI”tästä ja klikkaa "Jatka"
> Klikkaa "ALOITA NYT" ja seuraa ohjeita.
Voit koska tahansa muuttaa tai päivittää kauneusprofiilisi.
Ethän unohda, että keräät Glossy Credits pisteitä kun täytät kauneusprofiilisi.
Päättääksesi jatkuvan kuukausitilauksen toimi seuraavasti:
> Kirjaudu sisään Glossy-tiliisi tästä.
> Klikkaa "Minun tilini”
> Klikkaa "Minun tilaukseni"
> Skrollaa alas ja valitse "Lopeta tilaus"
Huomioithan! Noudatamme yhden kuukauden irtisanomisaikaa. Tämä tarkoittaa, että maksutamme sinulta vielä yhden boksin, kun olet päättänyt tilauksesi. Viimeinen kauneusboksisi on seuraavan kuukauden boksi.
Keräämäsi Glossy Credits pisteet ja muut mahdolliset bonukset poistuvat tililtäsi, kun tilauksesi irtisanomisaika on täysi ja tilauksesi päättynyt.
Sinulla on aina 14 päivän katumisoikeus, joka tarkoittaa että tilauksesi voidaan peruuttaa kokonaan jos haluat keskeyttää tilauksen 14 päivän sisällä ostohetkestä (joissakin tapauksissa ensimmäinen boksisi saattaa olla ehditty jo lähettää ja silloin tämä jää ainoaksi boksiksi).
Et voi enää uudelleenaktivoida tilaustasi keskeyttämisen jälkeen.
Päättääksesi 3, 6, tai 12 kuukauden määräaikaisen tilauksen toimi seuraavasti:
> Kirjaudu sisään Glossy-tiliisi tästä.
> Klikkaa "Minun tilini”
> Klikkaa "Minun tilaukseni"
> Skrollaa alas ja valitse "Lopeta tilaus"
Huomioithan! 3 kuukauden, 6 kuukauden tai 12 kuukauden tilaus on irtisanottava kuukausi ennen viimeisen boksin vastaanottamista, muussa tapauksessa tilaus uusitaan samalla kuukausimäärällä kuin aikaisemmin.
Jos lopetat tilauksesi uusiutumisen jälkeen, peruutus astuu voimaan tulevan ajanjakson jälkeen.
Esimerkki: Jos sinulla on 6 kuukauden tilaus, joka alkaa helmikuussa ja päättyy heinäkuussa, sinun täytyy peruuttaa automaattinen uusiutuminen käyttäjätililtäsi kesäkuun loppuun mennessä.
Keräämäsi Glossy Credits pisteet ja muut mahdolliset bonukset poistuvat tililtäsi kun tilauksesi on päättynyt.
Päättääksesi 12 kuukauden tilauksesi kuukausimaksulla toimi seuraavasti:
> Kirjaudu sisään Glossy-tiliisi tästä.
> Klikkaa "Minun tilini”
> Klikkaa "Minun tilaukseni"
> Skrollaa alas ja valitse "Lopeta tilaus"
Huomioithan! 12 kuukauden tilaus kuukausimaksulla tulee peruuttaa ennen viimeistä kuukautta ja ennen viimeistä boksia tai muussa tapauksessa tilaus uusiutuu automaattisesti uudella 12 kuukauden tilauksella.
Keräämäsi Glossy Credits pisteet ja muut mahdolliset bonukset poistuvat tililtäsi kun tilauksesi on päättynyt.
Päättynyttä tilausta ei voi aktivoida uudelleen eikä aktiivista tilausta voi jäädyttää.
Palautus & Reklamaatiot
Glossyboxissa tulisi aina olla 5 kauneustuotetta ja mikäli huomaat, että boxista puuttuu tuote voimme tietysti auttaa sinua! Voit ottaa meihin yhteyttä Glossy-tililtäsi ja "Minun tilini" ja autamme sinua asiassa.
Huomio! Jos boksistasi puuttuu jokin tuote on tärkeää, että otat yhteyttä meihin 60 päivän sisällä.
Teemme kaikkemme jotta loisimme jännittävän valikoiman tuotteita jokaisessa GLOSSYBOX:issa. Joissakin harvoissa tapauksissa yksittäinen tuote, joka on osoittautunut suosituksi ja rakastetuksi aiemmissa laatikoissa, voi olla mukana kahdesti. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, ota meihin yhteyttä Glossybox-tililläsi olevan Asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta.
Pahoittelemme, jos boksisi tai jokin sen tuotteista on vahingoittunut matkan aikana ja tämä on tietysti todella harmillista, jos näin käy.
Reklamaatiota varten pyydämme sinua ottamaan kuvan vaihingoittuneesta boksista/tuotteesta. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme Glossy-tilisi kautta ja "Oma tilini" niin autamme sinua asiassa.
Huomio! Mikäli olet vastaanottanut vahingoittuneen boksin/ tuotteen on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme 60 päivän kuluessa.
Väärän boksin tai tuotteen takaisinmaksu tapahtuu takaisinmaksusääntöjemme mukaisesti.
Huomio! Tämä koskee vain avaamatonta pakkausta.
Voit peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa ja palauttaa ensimmäisen
boksin avaamattomana. Kuukausittaisilla
bokseillamme ei valitettavasti ole palautusoikeutta.
Tilauksen maksaminen
Voit maksaa tilauksesi Visa, MasterCard ja American Express -maksukorteilla tai PayPal-tilillä. Jos valitset korttimaksun, on tärkeää, että korttisi on avoinna ulkomaisille- ja verkko-ostoksille.
Mikäli sinulla on useita tilauksia käyttäjätililläsi, sinun on manuaalisesti päivitettävä uusi maksukortti jokaiseen tilaukseen.
Huomio! Maksu tapahtuu aina etukäteen valitsitpa maksutavaksi kortin tai Paypal- tilin. Tällä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta maksaa Klarna-laskulla.
Kun olet ostoskorissa voit lisätä alennuskoodisi ostoskorin alle. Kun klikkaat “Lisää” -painiketta koodi on aktivoitu ja näet, että alennus vähennetään loppusummasta. Voit käyttää vain yhden alennuskoodin jokaista tilausta kohden.
Muuta kortin tiedot seuraavasti:
> Kirjaudu sisään Glossybox -tilillesi tästä
> Klikkaa “Oma käyttäjätili”-painiketta
> Valitse tilauksesi
> “Muuta maksun tiedot”
>Täytä kortin tiedot ja vahvista muutos
Jos valitset jatkuvan kuukausitilauksen, ensimmäinen maksu suoritetaan heti tilauksen yhteydessä. Jatkossa maksu veloitetaan tililtä kuukauden 1. päivän tienoilla (Mikäli 1. päivä osuu pyhäpäivälle, tehdään veloitus pyhäpäivän jälkeen).
Mikäli valitset määräaikaisen tilauksen tai lahjakortin maksat koko summa tilauksen yhteydessä.
PayPal on kansainvälinen maksupalvelu, jossa rahansiirto onnistuu pelkällä sähköpostiosoitteella. PayPal toimii maksujen välittäjänä. Kun valitset PayPalin maksutavaksi, sinut ohjataan PayPalin verkkosivuille, jossa voit kirjautua PayPal -tilillesi. (Mikäli sinulla ei vielä ole PayPal-tiliä, voit helposti rekisteröityä osoitteesta www.paypal.fi ennen tilaamista). Täytä tämän jälkeen kortin tiedot verkkosivuilla ja vahvista. Sinut lähetetään takaisin www.glossybox.fi:n sivustolle kun tilaus on tehty.
Mikäli sinulla on jatkuva tilaus ja tämän kuukauden maksu ei mennyt läpi, tilauksesi keskeytetään tilapäisesti.
Jos maksusi ei ole mennyt läpi, varmista seuraavat kohdat:
> Että tililläsi on riittävästi katetta
> Että kortillasi ei ole estettä verkko- tai ulkomaan ostoksille
> Kokeile päivittää korttisi tiedot käyttäjätililläsi tästä
Teemme uusia veloitusyrityksiä kuukauden aikana kaikilta, joilla maksu
ei ole mennyt läpi.
Toimitus
Glossybox lähetetään varastolta sykleissä kuukauden alusta aina kuukauden puoleenväliin asti. Kun boksi on lähetetty varastoltamme toimitusaika voi vaihdella riippuen siitä missä asut ja jos boksi menee suoraan postilaatikkoon tai toimitetaan postitoimipaikkaan. Yleensä toimitus kestää noin 10-14 arkipäivää.
Boksin toimittaa joko PostNord tai Posti. Boksi tulee suoraan postilaatikkoon, jos postilaatikkosi on riittävän iso (jos asut esim. omakotitalossa) tai muussa tapauksessa läheiseen postitoimipaikkaan ja saat tekstiviestin, kun boksi on noudettavissa.
Glossybox ei voi vaikuttaa mihin postitoimipaikkaa boksi toimitetaan vaan pyydämme sinua ottamaan yhteyttä paikalliseen postiin. Kun postitoimipaikka on vastaanottanut lähetyksen saat tästä noutoilmoituksen mistä ja koska boksi on noudettavissa. Jos lähetystä ei noudeta 14 päivän kuluessa, palautuu se takaisin meille.
Oletko saanut sähköpostiviestin, että boksisi on matkalla, mutta et ole kuullut sen enempää vielä viikonkaan jälkeen? Usein toimituksemme vie noin 7-9 arkipäivää. Jos siitä on kulunut yli 2 viikkoa kun sait lähetysvahvistuksen eikä boksi ole saapunut voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme glossy-tilisi kautta. Varmista myös, että osoitetietosi ovat oikein tiedoissamme ja ota yhteys paikalliseen postiin, mikäli lähetys on jäänyt reksiteröimättä.
Boksi on saattanut palautua takaisin meille, mikäli osoite tai puhelinnumero on ollut virheellinen tai boksia ei noudettu 14 päivän kuluessa.
Jos boksisi on palautunut takaisin meille, ota yhteyttä meihin Glossy-tililläsi olevan asiakaspalvelun kautta tästä.
Huomaa, että jos et ota yhteyttä meihin 60 päivän kuluessa, emme voi lähettää boksia uudelleen.
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä yhteyttä asiakaspalveluumme Glossy-tilisi kautta tästä ja autamme sinua asiassa.
On tärkeää, että otat meihin yhteyttä 60 päivän aikana, jotta meillä on mahdollisuus toimittaa sinulle uuden boksin.
Jos haluat muuttaa tilauksen yhteystietoja ja toimitustietoja, toimi seuraavasti:
> Kirjaudu Glossybox -tilillesi
> Klikkaa "Oma käyttäjätili"
> Skrollaa alaspäin kohtaan “Tilauksesi” ja klikkaa aktiivista tilausta
> Skrollaa alaspäin kohtaan “Toimitustiedot” ja klikkaa “Muuta osoite”
> Klikkaa “Lisää osoite”
> Täytä osoitteesi ja tallenna
HUOM! Lisää osoitteesi tilaukseen, niin voit ottaa sen käyttöön - painamalla "TOIMITA SEURAAVAAN OSOITTEESEEN" -painiketta (vasta kun olet klikannut tätä painiketta, otat uuden osoitteen käyttöön).
Toimitamme ympäri Suomea, mutta valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta lähettää boksia ulkomaille. Glossybox on saatavana myös muissa maissa – Ruotsissa, Norjassa, Iso- Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä, Yhdysvalloissa ja Kanadassa!
Lahja
Löydät kaiken tarvittavan tiedon “Lahja” -kohdasta päävalikostamme. Voit valita joko 1-, 6- tai 12 kuukauden lahjakortin.
Lahjakorttimme on sähköinen ja lähetetään automaattisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka rekisteröit ostohetkellä. Jos viesti ei näy 30 minuutin sisällä sähköpostissasi, katso jos viesti on joutunut roskapostiin.
Voit valita antaa lahjakortin välittämällä sähköpostin eteenpäin lahjan vastaanottajalle tai tulostaa sen.
Huomio! Lahjakortin tilaus loppuu automaattisesti, kun viimeinen boksi on vastaanotettu.
Lunastaaksesi lahjakortin tee seuraavasti:
> Avaa sähköposti ja klikkaa "LUNASTA LAHJAKORTTI"
> Klikkaa ”LUNASTA LAHJASI”
> Kirjaudu Glossy-tiliisi tai rekisteröi uudeksi asiakkaaksi
> Kassalla lahjasi on korissa ja voit jatkaa eteenpäin kassalle.
> Kirjoita osoitetietosi ja odota ensimmäistä Glossyboxiasi!
Lahjakortin voit myös lunastaa tästä
Jos sinulla on ongelmia lunastaa lahjakorttisi pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme tästä niin autamme sinua asiassa.
Huomio! Kun olet lunastanut lahjakorttisi, muista täyttää oma kauneusprofiilisi. Käytämme kauneusprofiilin tietoja, kun valitsemme boksisi tuotteita. Lahjakortin tilaus päättyy automaattisesti viimeisen boksin jälkeen.
Glossy Credits
Ansaitset GLOSSYCredits -pisteitä vastaamalla kyselyihin, täyttämällä kauneusprofiilisi, kutsumalla ystäväsi mukaan ja paljon muuta.
Ansaitset GLOSSYCredits pisteitä joka kerta kun:
· Täytät kauneusprofiilisi 0,30€
· Täytät boksi- tai tuotekyselyn 0,30€
· Kirjoitat arvostelun verkkosivuillemme 0,30€
· Kutsut ystävän mukaan 5 €
Voi kestää jonkin aikaa ennen kuin ansaitut pisteet näkyvät tililläsi. Jos kirjoitat tuotteen arvostelun, on se ensin hyväksyttävä ennen kuin saat pisteesi.
GLOSSYCredits-pisteesi on käytettävä vuoden sisällä.
Glossyboxilla:
· Tee haluamasi tilaus tai valitse limited edition boksi ja lisää se ostoskoriin
· Kirjaudu sisään Glossybox -tilillesi ja siirry kassalle
· Kassalla voit valita GLOSSYCredits maksutavaksi
Huomaa, että voit vain käyttää GLOSSYCreditsiä uusissa tilauksissa mutta ei jatkuvissa tilauksissa.
Lookfantastic:illa:
Jotta voit käyttää GLOSSYCredits -pisteitäsi osoitteessa lookfantastic.fi -verkkosivulla, sinun on ensin linkitettävä Glossybox-tilisi lookfantastic-tiliisi.
· Kirjaudu Glossybox -tilillesi. Käyttäjätililtäsi löydät mahdollisuuden linkittää Glossybox-tilisi lookfantastic-tiliisi.
· Sinut siirretään Lookfantastic:ille, jossa kirjaudut Lookfantastic -tilillesi. Jos sinulla ei vielä ole lookfantastic -tiliä, sinun on luotava tili.
· Sinulla on nyt mahdollisuus yhdistää tilisi.
· Kun olet tehnyt tämän, näet sinun GLOSSYCredits -pisteesi Lookfantastic -tililläsi.
· Kun ostat tuotteita Lookfantastic:ilta, voit valita GLOSSYCredits pisteet maksutavaksi.
Huomaa että glossybox.fi-sivuilta ansaitut GLOSSYCredits pisteet on käytettävä
lookfantastic:in suomenkielisellä sivuilla - lookfantastic.fi.
· GLOSSYCredits - pisteet ovat voimassa 12 kuukautta laskettuna päivämäärästä kun ne ovat ansaittu. GLOSSYCredits - pisteitä, joita ei hyödynnetä vanhenee vuoden kuluttua niiden keräyspäivästä.
· GLOSSYCredits ja muut kerätyt bonukset poistuvat tililtäsi kun tilauksesi päättyy.
· GLOSSYCredits - pisteitä ei voi vaihtaa rahaksi, lahjakorteiksi tai muiksi bonuspisteiksi.
· Glossybox pidättää oikeuden ottaa takaisin ja/tai muuttaa sääntöjä koskien GLOSSYCredits -pisteitä.
Päivitetty tietosuojakäytäntö
Ottaen huomioon THG:n nopeasti vuosien varrella kasvaneen ja kehittyneen toiminnan ja tähän mennessä saavuttamamme menestyksen, konsernin tämänhetkinen oikeudellinen yhteisörakenne ei kartoituksemme mukaan vastaa joissakin tapauksissa nykyiseen tarjontaamme kuuluvia liiketoimintayksikköjä ja tuotemerkkejä.
Olemme siitä syystä käyttäneet hyväksemme tilaisuuden järjestää uudelleen konsernin oikeudellisen rakenteen, jotta yrityksemme ovat yhdenmukaisia liiketoimintayksikköjemme ja tuotemerkkiemme kanssa ja tukevat THG:n pitkän aikavälin kasvustrategiaa. Uudelleenjärjestelyn mahdollistamiseksi meidän täytyi varmistaa tietojen (jotka sisälsivät sinuun liittyviä asiakastietoja) laillinen siirtyminen uusille yhteisöille. Vaikka tällä muutoksella ei ole minkäänlaisia materiaalisia vaikutuksia sinuun, halusimme silti ilmoittaa siitä sinulle.
Ennen uudelleenjärjestelyä:
Useimmissa tapauksissa tietojesi rekisterinpitäjänä on toiminut The Hut.com Limited. Joissakin tapauksissa rekisterinpitäjänä on saattanut toiminut tietty THG:n sisäinen yhteisö.
Uudelleenjärjestelyn jälkeen:
Uudet rekisterinpitäjät ovat vastaperustettuja oikeudellisia yhteisöjä:
• THG Beauty Limited
Tämä muutos johtuu sisäisestä uudelleenjärjestelystä, eikä sillä ole minkäänlaisia materiaalisia vaikutuksia sinuun. Haluamme vain olla avoimia siitä. Jotkut liiketoimintayksiköt on nyt rekisteröity uusiksi THG-konsernin sisäisiksi oikeudellisiksi yhteisöiksi ja vastaavat tietokannat on siirretty niille.
Tämä tarkoittaa sitä, että oikeudellinen vastuu tietojesi käsittelystä tai tietosuojapyyntöihin vastaamisesta kuuluu nyt sähköpostiviestissä mainitulle uudelle yhteisölle. Nämä uudet yhteisöt pysyvät kuitenkin edelleen THG-konsernissa ja kukin niistä takaa saman yhdenmukaisen tietosuojatason.
COVID-19
Miten me Glossyboksilla otamme huomioon COVID-19:n ja suojelemme asiakkaitamme?
Maailman terveysjärjestön (WHO:n) mukaan mahdollisuudet saada tartunta COVID-19 esineestä ovat erittäin vähäiset. Me Glossyboksilla kuitenkin seuraamme tilanteen päivittymistä jatkuvasti (ja otamme huomioon minkä tahansa virallisen lausunnon liittyen epidemiaan) ja teemme tarvittavat toimenpiteet suojellaksemme asiakkaitamme sekä henkilökuntaamme. Suosittelemme myös osaltamme seuraamaan ajan tasalla olevia viimeisimpiä ohjeistuksia WHO:n sivulta:WHO website
Olemme Glossyboksilla tehneet seuraavat toimenpiteet liittyen COVID-19:seen:
- Henkilökunta Glossyboksilla on vastaanottanut ohjeistukset käsihygienian huolehtimisesta ja olemme jakaneet työntekijöillemme käsien desinfiointiaineita.
- Noudatamme myös paikallisia (Englannin) hallituksen jakamia ohjeistuksia ja tuemme työntekijöidemme turvallisuutta noudattamalla matkustukseen liitettäviä eristyssuosituksia tai jos työntekijällä on havaittavissa minkäänlaisia flunssaoireita, kuumetta tai yskää.
-Lisäksi olemme ryhtyneet ylimääräisiin varotoimenpiteisiin työpaikalla Glossyboksin tiloissa vähentääksemme tarttumariskejä työntekijöidemme keskuudessa.
Etkö löytänyt tarvitsemasi tietoja? Lähetä viesti asiakaspalvelutiimillemme, kun olet kirjautunut tilillesi.