Käyttöehdot

1. TIETOA MEISTÄ


1.1Nämä ehdot koskevat sivustoa www.glossybox.fi(”Sivusto”), sivustossa tarjottavat tilauspalvelut ("Tilaukset") sekä tilaukset toimitetut boksit tai lahjakortit. "Boksi" viittaa GlossyBoxii:si.

Lue nämä ehdot huolellisesti. Käyttäessäsi Sivustoa tai Sivuston tilauspalvelu (“Tilaukset”), hyväksyt nämä ehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Ole hyvä ja kirjoita kopio viitetarkoituksiin.

Lue myös tietosuoja selosteemme.

Jos et hyväksy ehtoja, et voi käyttää Sivuston tilauspalvelua.

"Me” ovatHut.com Limited (kaupankäynti www.glossybox.fi:n kanssa) -Englannissa ja Walesissa rekisteröity yritys

Osoite:
Y-tunnus: 05016010
Voyager House, 5kerros
Chicago Avenue, ManchesterAirport
M90 3DQ
TheHut Group
Hallituksenistuin:Northwich

customer.experience@thehutgroup.com

2.GLOSSYBOXINPALVELU


2.1Voit tilata Glossyboxin vain, jos olet vähintään 18-vuotta vanha. Pyydämme sinua myös huomaa, että verkkosivustolta voit vain tehdä boksi tilauksen Suomalaiseen osoitteeseen.

2.2 Kun olet tehnyt tilauksen Sivuston kautta, vahvistamme tilauksen vastaanottamisen lähettämällä viestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sinun ja meidän välinen/välillä oleva sopimus ei kuitenkaan päde, ennen kuin uusi sähköpostiviesti vahvistaa, että boksi on lähetetty sinulle tai lähetetään sinulle.

2.3Tilaussopimus tarkoittaa sitä, että kerran kalenterikuukaudessa vastaanotat boksin ilmoittamaasi osoitteeseen. Tietyt erikoistilaukset (kuten "Limited Edition" -boksit) voivat kuitenkin olla rajoitettu yhteen toimituskertaan, ja siinä tapauksissa sopimus on voimassa vain kyseisen toimituksen yhteydessä ja päättyy sen jälkeen automaattisesti. Boksi koostuu useista eri tuotteista, jotka toimitetaan meidän tunnuksenomaisessa rasiassa –GlossyBoxissa.

2.4 Pidätämme oikeuden pidättäytyä tekemästä sopimusta kanssasi ilman perusteluja.

2.5 Emme ota vastuuta boksisssa mahdollisesti olevista tarjouksista ja kampanjoist akumppaneilta,joiden voimassaoloaika on päättynyt.


3.HINNAT


3.1Ilmeisiä kirjoitusvirheitä lukuun ottamatta palvelun hinnat ovat näkyvissä sivustollamme. Hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV).

3.2 Tilauksen hinta koostuu yleensä toistuvasta määräajasta (kuten kuukausimaksuista). Tilaustasi koskevat hinnat ilmoitetaan tilauksesi yhteydessä.

3.3 Hinnat ja toimituskulut voivat muuttua ajoittain. Lukuun ottamatta kohdassa 6.3 mainittuja, olet sitoutunut ostohetkellä olevaan hintaan, ellemme ilmoita hinnanmuutoksista, etkä ole 60 päivän kuluessa ilmoituksen päivämäärästä, ilmoittanut meille, ettet hyväksy muutettuja ehtoja (tilaus vanhenee välittömästi).

3.4 Kaikki verkkosivuilla ilmoitetut hinnat sisältävät ostohetkellä voimassaolevan arvonlisäveron (ALV). Pidätämme oikeuden muuttaa tuotteidemme hintoja, milloin tahansa tästä erikseen ilmoittamatta (tämä ei koske tilauksia joista olemme jo lähettäneet toimitusvahvistuksen).

Verkkosivullamme voi maksaa useimmilla luotto- sekä pankkikorteilla, PayPal-tilin kautta tai Klarna-maksun kautta. Maksu

käsitellään maksukortiltasi tai PayPal-tililtäsi ennen palvelun tarjoamista tai tilauksen lähettämistä. Huolimatta siitä, että tuotteiden katoamis- tai vahingoittumisriski siirtyy sinulle vasta sen jälkeen, kun tuotteet on toimitettu toimitusosoitteeseen, tuotteiden omistusoikeus siirtyy sinulle viimeistään kuin : (a) lähettämämme tuotteet; ja (b) saamme maksun tuotteista

Mikäli hinta kassalla maksaessasi on väärä ja tämä huomataan ennen tilauksesi hyväksymistä emme ole velvoitettuja myymään tuotetta tällä hinnalla (ehto 9). Pyrimme aina varmistamaan, että kaikki verkkosivullamme ilmoitetut hinnat ovat oikein, mutta satunnaisesti inhimillisiä virheitä saattaa ilmetä. Mikäli me huomaamme tilaamasi tuotteen hinnan olevan väärä, ilmoitamme tästä sinulle mahdollisimman pian ja voit halutessasi joko vahvistaa tilauksen uudelleen tai perua tämän. Jos haluat perua tilauksen ja olet jo maksanut tuotteista (mutta näitä ei ole vielä lähetetty) hyvitämme sinulle maksamasi hinnan.

Vahvistat, että käyttämäsi luotto- ja pankkikortti tai PayPal-tili on sinun. Kaikki maksukorttien haltijat vahvistetaan kortin

myöntäjältä. Mikäli kortin myöntäjä ei jostain syystä vahvista maksua me emme ole vastuussa tilauksen viivästymisestä tai lähettämättä jättämisestä.

Mikäli pankki- tai luottokorttiveloitus ei syystä tai toisesta onnistu, pidätämme oikeuden yrittää veloitusprosessia uudelleen 48 tunnin kuluessa. Lähetämme tiedon uudelleen veloituksesta asiakkaan ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli maksu on edelleen epäonnistunut, me ilmoitamme 48 tuntia etukäteen seuraavasta veloitusyrityksestä. Mikäli asiakas ei halua, että uudelleen veloitusta tehdään, tulee hänen perua tilauksensa etukäteen.

Hyväksymme alennuskoodien käytön tiukkojen ehtojen mukaisesti, jotka voivat muun muassa sisältää vaatimuksia, koskien

soveltuvuuttasi käyttää niitä ja rajoituksia koskien tilauksen suurinta arvoa. Huomioithan että yhtä tilausta kohti voi käyttää vain yhden alennuskoodin. Tutustu näihin ehtoihin ennen tilauksen tekemistä, sillä pidätämme oikeuden hylätä tai peruuttaa tilaukset, jotka eivät täytä näitä ehtoja, vaikka luotto- tai pankkikortilta olisi ehditty jo tehdä veloitus. Mikäli alennuskoodien ehtojen ja näiden yleisten ehtojen välillä on keskenään ristiriitaisia sääntöjä, alennuskoodien ehdot ovat voimassa. Kopion alennuskoodien ehdoista saa tarvittaessa sähköpostitse asiakaspalvelustamme: customer.experience@thehutgroup.com

EU: n toimitusosoitteiden tulliselvitysvastuut

Vain Yhdistyneestä kuningaskunnasta lähetetyt tilaukset.

Toimituksissa EU: n sisäisiin osoitteisiin laillisessa tarkoituksessa olet tavaroiden maahantuoja ja olet vastuussa kaikista maahantuontimuodollisuuksista sekä kaikista tulliviranomaisten mahdollisesti perimistä tulleista, tariffeista tai veroista.

Olemme kuitenkin keränneet nämä summat teiltä osana ostoksianne ja hyväksymällä nämä ehdot valtuutatte meidät nimittämään nimitetyt kuljetusyrityksemme suorittamaan vaaditut tullimuodollisuudet puolestanne, mukaan lukien mahdollisten tullien maksaminen , tariffit tai verot asianomaiselle tulliviranomaiselle. Nimetty kuriiri toimittaa tavaroiden lisäksi myös tullit puolestasi. Nämä tullimuodollisuudet suoritetaan eri maissa riippuen maasta, johon toimitusosoitteesi kuuluu, ja käytetystä kuljetusliikkeestä. Tavarasi tullataan yhdessä seuraavista tulliselvitysmaista:

DPD:

1. Kypros (osoitteet Kyproksella)

2. Ranska (osoitteet Ranskassa, Itävallassa, Bulgariassa, Kroatiassa, Tšekissä, Virossa, Kreikassa, Unkarissa, Italiassa, Latviassa, Liettuassa, Portugalissa, Romaniassa, Slovakiassa ja Sloveniassa)

3. Irlanti (osoitteet Irlannissa)

4. Malta (osoitteet Maltalla)

5. Espanja (osoitteet Espanjassa)

6. Alankomaat (osoitteet Alankomaissa, Belgiassa, Tanskassa, Suomessa, Saksassa, Luxemburgissa, Puolassa ja Ruotsissa)

HERMES

7. Belgia (osoitteet Belgiassa ja Irlannissa)

8. Muissa tapauksessa siinä maassa, jossa osoitteesi sijaitsee.

DHL

9.Maassasi, johon osoitteesi kuuluu.Tämä tarkoittaa, että sinulta veloitetaan tulleja, tariffeja tai veroja tulliselvitysmaassa sovellettavan verokannan mukaan - nimetty operaattori maksaa nämä puolestasi. Nämä maat voivat vaihdella ja muuttua ilmoittamatta siitä etukäteen

P2P

10.Alankomaat (Kaikki osoitteet)

Hyväksymällä nämä ehdot suostut siihen, että nimitämme nimetyn kuriirin toimimaan puolestasi yllä kuvatulla tavalla ja että nimetty kuriiri toimii sinun edustajana tullia varten.

Emme myönnä verolaskuja Yhdistyneestä kuningaskunnasta EU: hun tuleviin lähetyksiin. Kaikki myyntitodistukset, jotka tarjoamme pyynnöstäsi, toimitetaan täysin oman harkintamme mukaan, ja ne toimivat vain ostoksesi todistuksena. Asiakirja ei välttämättä täytä paikallisen lainkäyttöalueesi veroviranomaisten asettamia vaatimuksia arvonlisäveron palauttamiseksi, emmekä pysty toimittamaan tältä osin lisätietoja

4.MAKSAMINEN

4.1 Tilauksen kautta sitoudut maksamaan säännöllisen maksun tilauksen päättymiseen saakka.

4.2 Ensimmäinen säännöllinen maksu on maksettava tilauksen yhteydessä ja seuraavat maksut suoritetaan yleensä kalenterikuukauden 1.päivänä. Mikäli tilaustasi ei kuitenkaan myönnetä (katso kohta 2.4), maksua ei veloiteta. Kolmen, kuuden ja kahdennentoista kuukauden määräaikaisista tilauksista veloitetaan koko tilausaikaa koskeva maksu tilauksen yhteydessä. Jos tilausta ei ole peruttu sovitussa ajassa, jatkuu tilaus yhtä monella kuukaudella kuin alkuperäisessä määräaikaisessa tilauksessa 3, 6 tai 12 kuukauden ajan.

4.3 Maksu on suoritettava luotto- tai maksukortilla (Visa tai Mastercard), tai PayPal:illa. Asiakas hyväksyy, että saamme veloittaa jaksottaiset maksut luotto-, maksukortiltansa tai PayPal-tililtänsä ilman lisähyväksyntää, ennen kuin hän muuttaa maksutapaa ja / tai päivittää maksutietonsa sivustolla olevan käyttäjatilin kautta tai lähettämällä viestin osoitteeseen ustomer.experience@thehutgroup.com

4.4 Maksu voidaan myös suorittaa voucherilla tai lahjakortilla (vouchereiden tai lahjakorttien ehtojen mukaisesti).

4.5 Pidätämme oikeuden tarkistaa luottotietosi.

4.6 Jos luotto- tai pankkikorttimaksuasi ei jostain syystä ole käsitelty onnistuneesti pidätämme oikeuden uudelleen käsitellä maksun 48 tunnin sisällä. Jos maksu edelleen epäonnistuu, ilmoitamme sinulle sähköpostitse vähintään 48 tuntia ennen kun yritämme käsitellä maksun uudestaan. Jos et halua meidän yrittävän uudelleen käsitellä maksua, sinun on peruutettava tilauksesi ennen sitä.

5.TOIMITUSAJAT


5.1 Tilauksen aloittamisen jälkeen vastaaotat boksin joka kalenterikuukausi. Riippuen siitä, milloin tilauksesi on vastaanotettu kalenterikuukauden aikana, ensimmäinen tuote toimitetaan saman kalenterikuukauden tai seuraavan kuukauden aikana. Arvioitu saapumispäivä ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Boksi toimitetaan tavallisesti kunkin kalenterikuukauden puolessa välissä.

5.2 PostNord ja Posti toimittavat boksisi. Toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää boksin lähetyksen jälkeen.

5.3 Mikäli kuukauden boksi myydään loppuun, pidätämme oikeuden olla toimittamatta boksia kuluvalla kalenterikuukaudella. Tällöin kyseiseseltä kuukaudelta ei veloiteta maksua.

5.4Jos boksi toimitetaan jakelupisteeseen, olet vastuussa boksin noutamisesta ja siitä, että meillä on oikeat yhteystiedot rekisteröitynä. Jos boksi toimitetaan postilaatikkoosi tai ovessa olevaan luukkuun, olet vastuussa siitä, että GlossyBoxilla on oikeat osoitetiedot, jotta boksi voidaan toimittaa. Mikäli et ota vastaan boksiasi lähetyspisteeltä sen jälkeen, kun olet saanut saapumisilmoituksen ja boksi on palautettu GlossyBoxille, sinun on otettava yhteyttä GlossyBoxiin, niin boksi voidaan lähettää uudelleen. Sama pätee myös tapauksissa, joissa boksi on palautettu meille, koska sitä ei ole toimitettu postilaatikkoosi tai ovellesi, koska osoitetiedot eivät ole rekisteröity oikein. Jos emme kuule sinusta 60 päivän kuluessa siitä, kun boksi on palautettu meille, emme korvaa boksin maksua.Tällöin tämän boksin ostaminen katsotaan peruutetuksi, ja sinä olet vastuussa kustannuksista, jotka aiheutuvat siitä, että boksia ei ole noudettu sekä Boxin kustannuksesta.

5.5 Mikäli boksisi on toimitettu postilaatikkoon, mutta siitä huolimatta, et ole saanut boksia, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä niin pian kuin mahdollista ja tarkistaa että osoitetietosi ovat oikein, jotta voimme lähettää korvaavan boksin.


6.IRTISANOMINEN JAAUTOMAATTINEN PIDENTÄMINEN

6.1 Sekä sinä että me voimme perustelematta irtisanoa kuukausittaisen, 3-6- tai 12 kuukauden tilauksen 14 päivän sisällä tilauksen suorittamisesta. Mikäli tilaus ei ole peruttu tämän ajan kuluessa, uusitaan tilaus automaattisesti samalla kuukausi määrällä kuin ennen. Glossybox ilmoittaa sinulle etukäteen tilausjakson uusiutumisesta kun kyseessä on 3, 6 tai 12 kuukauden määräaikainen tilaus.

6.2Jatkuvat tilaukset voidaan irtisanoa milloin tahansa kuukauden irtisanomisajalla. Peruutat tilauksesi sivustoltamme olevan käyttäjätilisi kautta. Me peruutamme tilauksesi lähettämälla irtisanomis ilmoituksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilauksesi on peruttava ennen kuukauden 1. päivää, jos et halua seuraavan kuukauden boksia.

Irtisanominen tapahtuu kirjautumalla käyttäjätilillesi, klikkaamalla sarakketta "Omattilaukset", ja sieltä klikkaamalla tilaustasi ja valitsemalla sitten "Lopetatilaus".

6.3Jos et peruuta tilausta kohdan 6.1 mukaisesti, tilaus uusitaan automaattisesti senhetkisellä säännöllisellä merkintähinnalla (ilman alennuksia). Tämä ei kuitenkaan koske tilauksia, jotka sisältävät vain yhden toimituksen ("Limited Edition" -boksit).


7.PALAUTUSOIKEUS

7.1Oletoikeutettuperumaantilauksesi,milloinvain,muttamikälietperutilaustasi14päivänkuluessasaatuasiensimmäisenGlossyBoxisi,oletsidottutilaukseensenpäättymiseensaakka.

7.2Voitkäyttääperuuttamisoikeuttavain,jostuotettapidetäänolennaisestimuuttumattomana.Tietojaperuuttamisoikeudenkäyttämisestä.

7.3 Käytät peruuttamisoikeutta ottamalla meihin yhteyttä peruutusajan sisällä ja omalla kustannuksella palautat Boksi meille 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille, että haluat palauttaa boksia.Ota yhteyttä asiakaspalveluun Yhteyskeskuksen kautta, jonka löydät kirjautumalla käyttäjätiliisi. Boksi voidaan palauttaa seuraavaan osoitteeseen:GlossyBoxSwedenAB, Box 7274, 103 89 Stockholm, Ruotsi. Pyydämme sinua palauttamaan koko boksin alkuperäisessä pakkauksessaan.Mikäli olet rikkoutunut tuotteen pakkaus jonkun boksin tuotteesta, hygienian vuoksi ei ole peruuttamisoikeutta tuotteelle, ja teemme kyseisestä tuotteesta vastaavan vähennyksen.

7.4 Mikäli käytät peruuttamisoikeuttasi,hyvitämme tuotteelle maksamasi korvaukset hyvityskäytännön mukaisesti(katso kohta 9).


8.REKLAMAATIO


Mikäliboksionvirheellinen,voitreklamoidatuotettakohtuullisessaajassajasaadaohjeetpalauttamiseen.OtayhteyttäGLOSSY-tukeenYhteyskeskuksenkautta,jonkalöydätkirjautumallakäyttäjätiliisi.Viallistentuotteidenhyvitysovathyvityskäytännönmukaisia(katsokohta9).


9. HYVITYSEHDOT

9.1MikälipalautatBoksinmeille,koskaoletkäyttänytperuuttamisoikeuttasi(katsokohta7),hyvitämmemaksumahdollisimmanpianja14päivänkuluessasiitäpäivästä,jonasaimmeilmoituksen,ettähaluatkäyttääperuuttamisoikeuttaedellyttäen,ettäolemmesaaneetmyösBoksi, taivoitnäyttäätodistuksensenlähetettytakaisinmeille.Sittenpalautammeboksinhinnan,jostaonvähennettymahdollisetarvonalentumiset.SinämaksattoimituskulutBoksinpalauttaessameille(katsokohta7.3).

9.2 Mikäli palautat Boksin meille muista syistä (esim. koska mielestäsi laatikko on virheellinen) tutkimme palautetun Boksin ja ilmoitamme sinulle käyttäjätilisi kautta kohtuullisessa ajassa,jos valituksesi on hyväksyttävissä ja miten korjaamme virheen esimerkiksi toimituksella, hinnan vähennyksellä tai palautuksella. Mahdollinen hyvitys tehdään mahdollisimman pian ja viimeistään 30 päivän kuluttua siitä, kun olemme saaneet ilmoitetun Boksin. Sitten palautamme Boksin hinta.

9.2.1Meilläontapanamaksaarahattakaisinsinullesamallatavalla,jollamaksoitmeille.


10.VASTUU

Mikäli olet kuluttaja, meidän vastuumme Boksista määräytyy Kuluttajansuojalain mukaan (38/ 1978). Muussa tapauksessa me olemme vastuussa vain näiden ehtojen rikkomisesta ja vain siitä kokonaisesta summasta, joka vastaa tilauksen vuosimaksua, ellei kyseessä ole huolimattomuudesta tai tahallisuudesta. Rajoitukset ei sovelleta siltä osin kuin ne rajoittaisivat oikeuksiasi pakollisen perustuslain mukaan.


11. YLIVOIMAINEN ESTE

Meiltä vapautetaan myös velvollisuutemme siksi ajaksi, kun velvoitteiden täyttämättä jättäminen johtuu ylivoimaisesta esteestä(forcemajeure). Vapauttamisperusteeksi katsotaan sellainen epätavallinen ja asiaan vaikuttava tapahtuma, joka on meistä riippumaton. Tällainen tapahtuma olisi esim. lakko, tulipalo, ukonilma, terroristihyökkäys, muutettu perustuslaki, valtion interventio ja virheet tai viivästykset alihankkijapalveluissa tässä määritellyissä olosuhteissa.Tämä ei kuitenkaan rajoita kuluttajansuojalain tai muun pakollisen perustuslain mukaisia oikeuksiasi.


12.KOLMANNENTEKIJÄNSIVUSTOT


Sivustollavoiollalinkkejäkumppaneiden,mainostajientaikonserniyhtiöidentaimuidenkolmansienosapuoltenylläpitämiinverkkosivustoihin.Huomaa,ettäemmeolevastuussatällaistenverkkosivustojensisällöstätaisiellätarjotuistatavaroistataipalveluista.


13.VIESTIT


OtayhteyttäGLOSSY-tukeenYhteyskeskuksenkautta,jonkalöydätkirjautumallakäyttäjätilillesi.


14.IMMATERIAALIOIKEUDET


14.1Me, tai meidän lisenssinantajat omistavat kaikki immateriaalioikeudet verkkosivuilla ja kaikki verkkosivuilla julkaistavat materiaalit. Nämä teokset ovat tekijänoikeuksien suojaamia, ja kaikki tällaiset oikeudet pidätetään.

14.2Voit henkilökohtaiseen käyttöön tulostaa kopion ja ladata Sivuston sivujen otteita. Et kuitenkaan saa käyttää osaa tekijänoikeuksin suojatusta materiaalista kaupallisiin tarkoituksiin hankkimatta ensin lisenssiämeiltä tai lisenssinantajaltamme.

14.3Tilauksen kautta annat meille peruuttamattoman oikeuden lainata kommentteja meistä, tuotteista tai tilauksesta, jotkajätätverkkosivuille, blogiintaisosiaaliseen mediaanja käyttää niitä sivustollamme, sosiaalisessa mediassa ja muussa markkinoinnissa.


15. LISÄYKSET JA MUUTOKSET

Saatamme ajoittain tehdä lisäyksiä ja muutoksia näihin ehtoihin. Olet sitoutunut ehtoihin, joita olivat voimassa tilaushetkellä, ellei me ilmoiteta lisäyksistä tai muutoksista, etkä ole 60 päivän kuluessa sellaisen ilmoituksen päivämäärästä ilmoittanut meille, ettet hyväksy näitä muutettuja ehtoja (Tilaus vanhenee välittömästi).


16.OIKEUKSIENJAVELVOLLISUUKSIENSIIRTÄMINEN


Et voi siirtää oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi tilauksesta ilman meidän etukäteistä kirjallista suostumusta. Voimme kuitenkin siirtää oikeutemme tai velvollisuutemme tilauksesta,milloin tahansa Merkintäajan aikana.

17. ONLINE DISPUTE RESOLUTION


EuroopankomissiotarjoaaOnlineDisputeResolution(ODR)foorumin.Katsoseuraavalinkkitäältä.


18.SOVELLETTAVALAKIJARIITOJENRATKAISU

NäihinkäyttöehtoihinsovelletaanSuomenlakia, poislukienlainvalintaakoskevatsäännökset.Mikälineuvotteluissaeisaavutetayksimielisyyttä,ratkaistaanriidatlopullisestikantajanvalinnanmukaanjokoHelsinginkäräjäoikeudessataivastaajankotipaikanalioikeudessa.