Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset | GLOSSYBOX
Yleistä
Glossybox on kauneusboksipalvelu, joka tuo luksusta arjen keskelle. Saat kuukausittain ylellisen boksin, joka sisältää viisi huolella valittua kauneustuotetta kauniisti paketoituna meidän tunnuksenomaiseen roosaan laatikkoon tai silloin tällöin ilmestyviin spesiaalibokseihin. Glossyboxista löydät kauneustuotteita sekä kansainvälisiltä että suomalaisilta tuotemerkeiltä ja boksien sisältö vaihtelee joka kuukausi, jotta se on ihana yllätys joka kerta kun avaat sen!
Tuotteet voivat koostua meikeistä, ihonhoitotuotteista, hiustenhoitotuotteista, tuoksuista tai vastaavista kauneustuotteista niin tunnetuilta kuin uusilta tuotemerkeiltä ja koot voivat vaihdella normaalikokoisista matkapakkauksiin.
Glossyboxin ideana on, että tilaajamme saavat testata erilaisia jännittäviä kauneustuotteita ja löytää uusia suosikkeja - tuotteiden koot ja hinnat vaihtelevat kuukausittain, mutta yhteisarvo on aina vähintään tuplasti sen mitä maksat.
Sivuiltamme voit lukea lisää kuukauden boksin tuotteista ja vinkkejä kuinka käytät niitä parhaiten.
Mikäli sivustomme ei toimi, kokeile päivittää internetselaimesi tai vaihtaa selainta. Tietokoneella suosittelemme käyttämään Google Chrome -selainta. Jos tästä ei ole apua pyydämme sinua kokeilemaan uudestaan muutaman minuutin päästä. Jos sivumme eivät toimi ja jos pääset kuitenkin kirjautumaan käyttäjätiliisi, voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä ongelman ratkaisemiseksi.
Valitettavasti emme voi varmistaa, ettei boksisi sisällä tiettyä ainetta koska meillä on erilaisia tuotteita joka kuukausi. Jos sinulla on allergiaa, lue tuotteen sisältö huolellisesti ennen tuotteen käyttöä. Löydät lisätietoa verkkosivuiltamme “Aiemmat boxit”-linkin alta.
Teemme kaikkemme jotta loisimme jännittävän valikoiman tuotteita jokaisessa GLOSSYBOX:issa. Joissakin harvoissa tapauksissa yksittäinen tuote, joka on osoittautunut suosituksi ja rakastetuksi aiemmissa laatikoissa, voi olla mukana kahdesti. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, ota meihin yhteyttä Glossybox-tililläsi olevan Asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta.
Tilaukseni
Voit koska tahansa lopettaa jatkuvan tilauksen. Lopettaaksesi kuukausitilauksen toimi näin:
- Kirjaudu glossy-tilillesi
- Klikkaa Käyttäjätilini > Kuukausittaiset tilaukset > Lopeta tilaus
Peruuttaessasi tilauksesi viimeinen boksisi on seuraavan kuukauden boksi, johtuen yhden kuukauden irtisanomisajasta.
Huomioithan että meillä on yhden kuukauden irtisanomisaika. Tämä tarkoittaa että sinulta veloitetaan vielä yksi boksi sen jälkeen kun olet lopettanut tilauksen. Sinulla on 14 päivän katumisoikeus, joka tarkoittaa että tilauksesi voidaan peruuttaa kokonaan jos haluat keskeyttää tilauksen 14 päivän sisällä ostohetkestä (joissakin tapauksissa ensimmäinen boksisi saattaa olla ehditty jo lähettää ja silloin tämä jää ainoaksi boksiksi).
Et voi enää uudelleenaktivoida tilaustasi keskeyttämisen jälkeen.
GLOSSYCredits -pisteesi jäävät Glossybox -tilillesi peruutuksen jälkeen. (GLOSSYCredits- pisteet on käytettävä vuoden sisällä pisteiden saamisesta).
3 kuukauden, 6 kuukauden tai 12 kuukauden tilaus on irtisanottava kuukausi ennen viimeisen boksin vastaanottamista, muussa tapauksessa tilaus uusitaan samalla kuukausimäärällä kuin aikaisemmin.
Jos lopetat tilauksesi uusiutumisen jälkeen, peruutus astuu voimaan tulevan ajanjakson jälkeen.
Esimerkki: Jos sinulla on 6 kuukauden tilaus, joka alkaa helmikuussa ja päättyy heinäkuussa, sinun täytyy peruuttaa automaattinen uusiutuminen käyttäjätililtäsi kesäkuun loppuun mennessä.
Teet sen käyttäjätilin kautta, katso alla olevaa kuvausta tai ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu on saatavilla käyttäjätilin Asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta kirjautumalla käyttäjätilillesi > “Oma käyttäjätilini” oikeassa yläkulmassa > Vieritä alaspäin Asiakaspalvelun yhteyskeskukseen ja valitse “Viesti”.
Huomaa, että jo peruutetun tilauksen aktivointi ei ole mahdollista uudelleen.
Voit lopettaa 3, 6 tai 12 kuukauden tilaukset seuraavasti:
- Kirjaudu Glossybox -tilillesi
- Napsauta "Oma käyttäjätili"> “Tilauksesi”> "Peruuta tilaukseni"
- Saat sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan, että tilauksesi on lopetettu
Huom! Uudistustoiminto ei koske lahjatilausta, koska lahjatilaukset vanhentuvat automaattisesti. Lue lisää kohdasta “Lahja”.
Sinun GLOSSYCredits -pisteet jää Glossybox -tilillesi peruutuksen jälkeen. (GLOSSYCredits on käytettävä vuoden sisällä).
Huomaa, että peruutetun tilauksen aktivointi ei ole mahdollista uudelleen.
Kun muutat tai vaihdat toimitusosoitetta, on tärkeää päivittää uusi osoite Glossybox -tililläsi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme aina boksisi määritettyyn toimitusosoitteeseen.
Jos haluat muuttaa tilauksen yhteystietoja ja toimitustietoja, toimi seuraavasti:
- Kirjaudu Glossybox -tilillesi
- klikkaa "Oma käyttäjätili"
- Vieritä alaspäin kohtaan “Tilauksesi” ja klikkaa aktiivista tilausta
- Vieritä alaspäin kohtaan “Toimitustiedot” ja klikkaa “Muuta osoite”
- Klikkaa “Lisää osoite”
- Täytä osoitteesi ja tallenna
HUOM! Lisää osoitteesi tilaukseen, niin voit ottaa sen käyttöön - painamalla "TOIMITA SEURAAVAAN OSOITTEESEEN" -painiketta (vasta kun olet klikannut tätä painiketta, otat uuden osoitteen käyttöön).
Mikäli sinulla on useita tilauksia samalla tilillä, sinun on manuaalisesti syötettävä osoite jokaiseen tilaukseen ja aktivoitava se.
Huom.! Mikäli haluat, että muutos koskee tämän kuukauden boksia on tärkeää, että olet vaihtanut tietosi ennen edellisen kuukauden viimeistä päivää.
Kauneusprofiili sisältää kysymyksiä mieltymyksistäsi sekä ihosi että hiuksiesi kunnosta. Se auttaa meitä saamaan tietoa sinun mieltymyksistäsi, mikä antaa meille mahdollisuuden valita parempia tuotemerkkejä ja tuotteita juuri sinulle. Suurin osa boksin tuotteista ovat kuitenkin kaikille samoja, riippumatta kauneusprofiilin merkinnöistä. Glossyboxin ajatuksena on antaa sinulle mahdollisuus kokeilla tuotemerkkejä ja tuotteita, joita et ehkä ole vielä kokeillut. Näin voit löytää uusia henkilökohtaisia suosikkeja!
Voit aina päivittää kauneusprofiilia kirjautumalla Glossybox-tilillesi ja klikkaamalla "Oma käyttäjätilini”, vierittämällä alaspäin kohtaan "Kauneusprofiili" ja valitsemalla "Muokkaa".
Huomaa, että käyttäjätililläsi voi olla vain yksi kauneusprofiili. Jos haluat lisää tilauksia ja kauneusprofiileja, suosittelemme että luot uuden tilin.
Lue lisää palautusoikeuksista meidän käyttöehdoista tai ota meihin yhteyttä asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta kirjautumalla Glossybox -tilillesi.
Jos valitset jatkuvan kuukausitilauksen, saat kuukausittain ihanan boksin kotiin! Ensimmäisen boksin maksu veloitetaan tililtä heti tilauksen jälkeen. Maksu suoritetaan aina ennen seuraavaa boksia ja veloitetaan aina kuukauden 1. päivänä. Mikäli 1. päivä osuu pyhäpäivälle, maksu veloitetaan pyhäpäivän jälkeen.
Huomioithan! Jos et peruuta kuukausitilausta jatkuu se automaattisesti ja saat kauneusboksin kotiin kerran kuussa.
Jatkuvan tilauksen voit peruuttaa Glossybox-tililtäsi. Löydät lisätietoja kohdassa "Kuinka lopetan tilaukseni".
Glossyboksin tarjoaa seuraavat tilausmuodot:
Kuukausittainen jatkuva tilaus on 20,99 €/kuukaudessa
3 kuukauden tilaus 56,99 €
6 kuukauden tilaus on 119 €
12 kuukauden tilaus 175 €
12 kuukauden tilaus kuukausimaksulla 17,99 €/ kuukaudessa
Voit valita sinulle sopivan tilauksen tästä.
Jos valitset määräaikaisen tilauksen, maksat kaikista bokseista tilauksen tekemisen yhteydessä. (52,90€ 3 kuukauden tilauksesta, 89,90€ 6 kuukauden tilauksesta, 189,90€ 12 kuukauden tilauksesta).
Määräaikainen tilaus jatkuu automaattisesti tilausjakson päätyttyä, samalla kuukausimäärällä kuin aikaisemmin.
Mikäli et halua jatkaa määräaikaista tilausta, voit keskeyttää tilauksen Glossybox-tililtäsi. Voimassa olevan tilauksen kohdalta löydät "Keskeytä tilaus" -painikkeen, josta saat keskeytettyä tilauksesi. Tämä on tehtävä kuukausi ennen kuin saat kolmannen, kuudennen tai kahdennentoista boksin.
Huomaa, että käynnissä olevia tilauksia ei voi peruuttaa.
Jos haluat vaihtaa toiseen tilaukseen tai sinulla on lahjakortti, jonka haluat lunastaa, sinun tulee peruuttaa nykyinen tilauksesi ja odottaa ensin, että se päättyy.
Tilauksen maksaminen
Voit maksaa tilauksesi Visa, MasterCard ja American Express -maksukorteilla tai PayPal-tilillä. Jos valitset korttimaksun, on tärkeää, että korttisi on avoinna ulkomaisille- ja verkko-ostoksille.
Mikäli sinulla on useita tilauksia käyttäjätililläsi, sinun on manuaalisesti päivitettävä uusi maksukortti jokaiseen tilaukseen.
Huom.! Maksu tapahtuu aina etukäteen valitsitpa maksutavaksi kortin tai Paypal- tilin.
Jos valitset jatkuvan kuukausitilauksen, ensimmäinen maksu suoritetaan heti tilauksen yhteydessä. Jatkossa maksu veloitetaan tililtä kuukauden 1. päivän tienoilla (Mikäli 1. päivä osuu pyhäpäivälle, tehdään veloitus pyhäpäivän jälkeen).
Mikäli valitset määräaikaisen tilauksen tai lahjakortin maksat koko summa tilauksen yhteydessä.
PayPal on kansainvälinen maksupalvelu, jossa rahansiirto onnistuu pelkällä sähköpostiosoitteella. PayPal toimii maksujen välittäjänä. Kun valitset PayPalin maksutavaksi, sinut ohjataan PayPalin verkkosivuille, jossa voit kirjautua PayPal -tilillesi. (Mikäli sinulla ei vielä ole PayPal-tiliä, voit helposti rekisteröityä osoitteesta www.paypal.fi ennen tilaamista). Täytä tämän jälkeen kortin tiedot verkkosivuilla ja vahvista. Sinut lähetetään takaisin www.glossybox.fi:n sivustolle kun tilaus on tehty.
Mikäli sinulla on jatkuva tilaus ja tämän kuukauden maksu ei mennyt läpi, tilauksesi keskeytetään tilapäisesti.
Jos maksusi ei ole mennyt läpi, varmista ettei kortilla ole este verkko- tai ulkomaan ostoksille ja että kortilla on riittävästi saldoa. Yritä päivittää kortin tiedot Glossybox -tililtäsi. Voit helposti päivittää kortin tiedot kirjautumalla Omalle käyttäjätilillesi ja sitten klikkaamalla tilaukseen ja valitsemalla maksutietojen vaihtaminen.
Teemme uusia veloitusyrityksiä kuukauden aikana kaikilta, joilla maksu ei ole mennyt läpi.
Kun olet ostoskorissa voit lisätä alennuskoodisi ostoskorin alle. Kun klikkaat “Lisää” -painiketta koodi on aktivoitu ja näet, että alennus vähennetään loppusummasta. Voit käyttää vain yhden alennuskoodin jokaista tilausta kohden.
Muuta kortin tiedot seuraavasti:
- Kirjaudu sisään Glossybox -tilillesi
- Klikkaa “Oma käyttäjätili”-painiketta > valitse sitten tilauksesi > “Muuta maksun tiedot”
- Täytä kortin tiedot ja vahvista muutos
TOIMITUS
Glossybox lähetetään varastolta sykleissä kuukauden alusta aina kuukauden puoleenväliin asti. Kun boksi on lähetetty varastoltamme toimitusaika voi vaihdella riippuen siitä missä asut ja jos boksi menee suoraan postilaatikkoon tai toimitetaan postitoimipaikkaan. Yleensä toimitus kestää noin 10-14 arkipäivää.
Boksin toimittaa Postnord. Boksi tulee suoraan postilaatikkoon, jos postilaatikkosi on riittävän iso (jos asut esim. omakotitalossa) tai muussa tapauksessa läheiseen postitoimipaikkaan ja saat tekstiviestin, kun boksi on noudettavissa.
Glossybox ei voi vaikuttaa mihin postitoimipaikkaa boksi toimitetaan vaan pyydämme sinua ottamaan yhteyttä paikalliseen postiin. Kun postitoimipaikka on vastaanottanut lähetyksen saat tästä noutoilmoituksen mistä ja koska boksi on noudettavissa. Jos lähetystä ei noudeta 14 päivän kuluessa, palautuu se takaisin meille.
Oletko saanut sähköpostiviestin, että boksisi on matkalla, mutta et ole kuullut sen enempää vielä viikonkaan jälkeen? Usein toimituksemme vie noin 10-14 arkipäivää. Jos siitä on kulunut yli 2 viikkoa kun sait lähetysvahvistuksen eikä boksi ole saapunut voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme glossy-tilisi kautta. Varmista myös, että osoitetietosi ovat oikein tiedoissamme ja ota yhteys paikalliseen postiin, mikäli lähetys on jäänyt reksiteröimättä.
Toimitamme ympäri Suomea, mutta valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta lähettää boksia ulkomaille. Glossybox on saatavana myös muissa maissa – Ruotsissa, Norjassa, Iso- Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä, Yhdysvalloissa ja Kanadassa!
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua.
Jos haluat muuttaa tilauksen yhteystietoja ja toimitustietoja, toimi seuraavasti:
- Kirjaudu Glossybox -tilillesi
- Klikkaa "Oma käyttäjätili"
- Vieritä alaspäin kohtaan “Tilauksesi” ja klikkaa aktiivista tilausta
- Vieritä alaspäin kohtaan “Toimitustiedot” ja klikkaa “Muuta osoite”
- Klikkaa “Lisää osoite”
- Täytä osoitteesi ja tallenna
HUOM! Lisää osoitteesi tilaukseen, niin voit ottaa sen käyttöön - painamalla "TOIMITA SEURAAVAAN OSOITTEESEEN" -painiketta (vasta kun olet klikannut tätä painiketta, otat uuden osoitteen käyttöön).
Boksi on saattanut palautua takaisin meille, mikäli osoite tai puhelinnumero on ollut virheellinen tai boksia ei noudettu 14 päivän kuluessa.
Jos boksisi on palautunut takaisin meille, ota yhteyttä meihin Glossybox-tililläsi olevan asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta viimeistään 60 päivän kuluessa siitä, kun olisit saanut boksin.
Huomaa, että jos et ota yhteyttä meihin 60 päivän kuluessa, emme voi lähettää boksia uudelleen.
Pahoittelemme, jos olet vastaanottanut viallisen tai vahingoittuneen tuotteen. Joskus matkan aikana boksille tai sen sisällölle voi sattua jotakin, johon emme voi vaikuttaa mutta älä huolestu, sillä voimme auttaa sinua tekemään reklamaation. Lue lisää kohdasta "Palautukset ja reklamaatiot".
HUOM: Mikäli sinulla on ongelma puuttuvasta tai vahingoittuneesta boksista/ tuotteesta on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme 60 päivän kuluessa.
Lahja
Lunastat lahjakorttisi tämän linkin kautta: https://www.glossybox.fi/beauty-box/glossybox-beauty-box-subscriptiongift/11396464.html
Mikäli sinulla on ongelmia lahjakortin lunastamisen kanssa, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka auttaa sinua.
Kun olet lunastanut lahjakorttisi, muista täyttää oma kauneusprofiilisi. Käytämme kauneusprofiilin tietoja, kun valitsemme boksisi tuotteita.
Löydät kaiken tarvittavan tiedon “Lahja” -kohdasta päävalikostamme. Voit valita joko 1-, 6- tai 12 kuukauden lahjakortin.
Lahjakorttimme on sähköinen ja lähetetään automaattisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka rekisteröit ostohetkellä. Jos viesti ei näy 30 minuutin sisällä sähköpostissasi, katso jos viesti on joutunut roskapostiin.
Voit valita antaa lahjakortin välittämällä sähköpostin eteenpäin lahjan vastaanottajalle tai tulostaa sen.
Huomio! Lahjakortin tilaus loppuu automaattisesti, kun viimeinen boksi on vastaanotettu.
Palautukset ja Reklamaatiot
Jos kaipaat boxkssi pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meidän Asiakaspalvelun yhteyskeskukseen Glossybox -tililtäsi.
Glossyboxissa tulisi aina olla 5 kauneustuotetta. Mikäli huomaat että boxista puuttuu tuote voimme tietysti auttaa sinua!
Kaipaatko jotain tiettyä tuotetta ota meihin yhteyttä asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta. Asiakaspalvelun yhteyskeskusen löydät Glossybox -tililtäsi.
Pahoittelemme, jos olet saanut viallisen tai vahingoittuneen tuotteen. Ymmärrämme, miten turhauttavaa se voi olla, joten haluamme ratkaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti.
Ennen kuin voimme auttaa sinua reklamaation kanssa, pyydämme sinua lähettämään kuvan vahingoittuneesta boksista/tuotteesta. Voit lähettää kuvan Glossybox -tilillä olevan asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta. Meidän on saatava kuva 60 päivän kuluessa boksin vastaanottamisesta.
Heti kun saamme kuvan, voimme auttaa sinua reklamaation kanssa.
HUOM: Mikäli sinulla on ongelma puuttuvasta tai vahingoittuneesta boksista/ tuotteesta on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme 60 päivän kuluessa.
Päättääksesi jatkuvan kuukausitilauksen toimi seuraavasti:
> Kirjaudu sisään Glossy-tiliisi tästä.
> Klikkaa "Minun tilini”
> Klikkaa "Minun tilaukseni"
> Skrollaa alas ja valitse "Lopeta tilaus"
Huomioithan! Noudatamme yhden kuukauden irtisanomisaikaa. Tämä tarkoittaa, että maksutamme sinulta vielä yhden boksin, kun olet päättänyt tilauksesi. Viimeinen kauneusboksisi on seuraavan kuukauden boksi.
Keräämäsi Glossy Credits pisteet ja muut mahdolliset bonukset poistuvat tililtäsi, kun tilauksesi irtisanomisaika on täysi ja tilauksesi päättynyt.
Sinulla on aina 14 päivän katumisoikeus, joka tarkoittaa että tilauksesi voidaan peruuttaa kokonaan jos haluat keskeyttää tilauksen 14 päivän sisällä ostohetkestä (joissakin tapauksissa ensimmäinen boksisi saattaa olla ehditty jo lähettää ja silloin tämä jää ainoaksi boksiksi).
Et voi enää uudelleenaktivoida tilaustasi keskeyttämisen jälkeen.
Brexit: kaikki mitä sinun tarvitsee tietää
Koska Yhdistynyt kuningaskunta on poistunut EU:sta 1. tammikuuta GlossyBox, haluaa vakuuttaa kaikille asiakkaillemme, että ostokokemuksessasi ei tapahdu muutoksia.
GlossyBox on sitoutunut varmistamaan, että sinulla on kaikki tarvitsemasi tiedot, joten olemme keränneet sinulle alhaalle usein kysytyttyjä kysymyksiä vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.
Kuten aina, jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka auttaa mielellään.
GlossyBox voi vahvistaa, että ostokokemus ei muutu, ja voit jatkaa tilausten tekemistä tavalliseen tapaan.
Euroopan unionissa sijaitseville asiakkaille suurin osa tuotteistamme lähetetään EU:n jakelukeskuksestamme, joten tilaaminen kanssamme jatkuu tavalliseen tapaan.
Kaikista tuotteista, jotka lähetetään Yhdistyneestä kuningaskunnasta EU:n osoitteisiin, vero- ja tullimaksut maksetaan puolestasi yhdessä kuriirimme kanssa, joten sinulle ei kerry tästä lisäkuluja.
Olemme tehneet tarvittavat muutokset varmistaaksemme, että ostokokemuksesi pysyy samana. Toimitusajat eivät muutu.
Kun olet valinnut tuotteesi, katso ostoskoristasi tuotteen tomitusaikataulu omaan osoitteesesi.
Kuten jotkut asiakkaat ovat kokeneet aiemmin, meillä on useita lähetyspaikkoja ympäri maailmaa, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen. Suurin osa tilauksista toteutetaan EU: n sisällä, mutta jotkut tuotteet lähetetään Yhdistyneestä kuningaskunnasta.
Olemme tehneet kaikki tarvittavat muutokset varmistaaksemme, että Yhdistyneestä kuningaskunnasta EU-osoitteisiin lähetetyt tuotteet toimitetaan normaalisti ilman muutoksia sinulle.
Brexitin vaikutuksena ei ole hintamuutoksia. Tarkistamme säännöllisesti hinnoittelumme varmistaaksemme, että pysymme kilpailukykyisinä.
Ei, kaikki palautukset Euroopan maista menevät takaisin EU: n sisällä sijaitsevaan jakelukeskukseen.
GLOSSYCredit
Ansaitset GLOSSYCredits -pisteitä vastaamalla kyselyihin, täyttämällä kauneusprofiilisi, kutsumalla ystäväsi mukaan ja paljon muuta.
Ansaitset GLOSSYCredits pisteitä joka kerta kun:
- Täytät kaunesprofiilisi 0,30€
- Täytät boxin tai tuotteiden kyselyn 0,30€
- Kirjoitat arvostelun verkkosivuillemme 0,30€
- Kutsut ystävän mukaan jopa 14€
Voi kestää jonkin aikaa ennen kuin ansaitut pisteet näkyvät tililläsi. Jos kirjoitat tuotteen arvostelun, on se ensin hyväksyttävä ennen kuin saat pisteesi.
GLOSSYCredits-pisteesi on käytettävä vuoden sisällä.
Miten käytän GLOSSYCredits pisteitäni?
Glossyboxilla:
- Tee haluamasi tilaus tai valitse limited edition boksi ja lisää se ostoskoriin
- Kirjaudu sisään Glossybox -tilillesi ja siirry kassalle
- Kassalla voit valita GLOSSYCredits maksutavaksi
Huomaa, että voit vain käyttää GLOSSYCreditsiä uusissa tilauksissa mutta ei jatkuvissa tilauksissa.
Lookfantastic:illa:
Jotta voit käyttää GLOSSYCredits -pisteitäsi osoitteessa lookfantastic.fi -verkkosivulla, sinun on ensin linkitettävä Glossybox-tilisi lookfantastic-tiliisi.
- Kirjaudu Glossybox -tilillesi. Käyttäjätililtäsi löydät mahdollisuuden linkittää Glossybox-tilisi lookfantastic-tiliisi.
- Sinut siirretään Lookfantastic:ille, jossa kirjaudut Lookfantastic -tilillesi. Jos sinulla ei vielä ole lookfantastic -tiliä, sinun on luotava tili.
- Sinulla on nyt mahdollisuus yhdistää tilisi.
- Kun olet tehnyt tämän, näet sinun GLOSSYCredits -pisteesi Lookfantastic -tililläsi.
- Kun ostat tuotteita Lookfantastic:ilta, voit valita GLOSSYCredits pisteet maksutavaksi.
Huomaa että glossybox.fi-sivuilta ansaitut GLOSSYCredits pisteet on käytettävä lookfantastic:in suomenkielisellä sivuilla - lookfantastic.fi.
- GLOSSYCredits - pisteet ovat voimassa 12 kuukautta laskettuna päivämäärästä kun ne ovat ansaittu. GLOSSYCredits - pisteitä, joita ei hyödynnetä vanhenee vuoden kuluttua niiden keräyspäivästä.
- GLOSSYCredits ja muut kerätyt bonukset poistuvat tililtäsi kun tilauksesi päättyy.
- GLOSSYCredits - pisteitä ei voi vaihtaa rahaksi, lahjakorteiksi tai muiksi bonuspisteiksi.
- Glossybox pidättää oikeuden ottaa takaisin ja/tai muuttaa sääntöjä koskien GLOSSYCredits -pisteitä.
Muuta
Limited edition -boksi on kertakäyttöinen boksi ja se tilataan erikseen säännöllisestä tilauksesta. Limited edition -bokseja on saatavilla vain rajoitettu määrä, mutta jos haluat voit tilata useita bokseja. Ei ole mahdollista täyttää kauneusprofiilia, mutta on mahdollista arvostella boksi ja kerätä GLOSSYCredits-pisteitä. Voit myös ostaa Limited Edition- bokseja GLOSSYCredits-pisteillä.
Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä! Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme Glossybox -tililtäsi. Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi, klikkaa "Oma käyttäjätili" ja selaa alas asiakaspalvelun yhteyskeskukseen.