Lisätty ostoskoriin

Pahoittelut, sivulla tapahtui virhe. Ole hyvä ja kokeile uudelleen.

Lukumäärä:

Välisumma: ( tuotetta ostoskorissasi)

Heräsikö kysymyksiä?

Heräsikö kysymyksiä?

Olemme koonneet yleisimmät asiakkaidemme esittämät kysymykset vastauksineen helpottaaksemme ja nopeuttaaksemme asiointiasi. Täältä voit esimerkiksi lukea miten tilauksesi toimii ja boksin toimituksesta.

Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi voit kirjautua käyttäjätilillesi ja lähettää viestin Asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta.

Yleistä
Mikä Glossybox on?

Glossybox on ylellinen boksin tilaus. Saat kuukausittain paketin, joka sisältää viisi kauneustuotetta. Boksista löydät kauneustuotteita sekä kansainvälisiltä että suomalaisilta brändeiltä. 


Tuotteet voivat koostua meikeistä, ihonhoitotuotteista, hiustenhoitotuotteista, hajuvedestä tai vastaavista kauneustuotteista, ja ovat tavallisesti pienempiä kuin alkuperäiset pakkaukset. 

Mitä Glossyboxin tilaus maksaa?

Kuukausittainen tilaus 17,99€/kk, 3 kk tilaus 53,90€, 6 kk tilaus 99,90€ ja 12 kk tilaus 189,90€. Meillä on myös 2 lahjakorttia; lahjakortti 6 kuukauden tilaukselle (99,90€) ja 12 kuukauden tilaukselle (189,90€). 

Miten jatkuva kuukausitilaus toimii?

Jos valitset tavallisen kuukausitilauksen, maksu veloitetaan tililtä heti tilauksen jälkeen. Maksu suoritetaan aina ennen seuraavaa boksia. Seuraavat maksut veloitetaan aina kuukauden 1. päivänä. Mikäli 1. päivä osuu pyhäpäivälle, maksu veloitetaan pyhäpäivän jälkeen. Jatkuvan tilauksen voit peruuttaa Glossybox-tililtäsi. Löydät lisätietoja kohdassa "Kuinka lopetan tilaukseni". 


Jos et peruuta jatkuvaa tilaustasi, saat kuukausittain ihanan boksin!

Miten määräaikainen tilaus toimii? (3 kk, 6 kk tai 12kk)

Jos valitset määräaikaisen tilauksen, maksat kaikista bokseista tilauksen tekemisen yhteydessä. (53,90€ 3 kuukauden tilauksesta, 89,90€ 6 kuukauden tilauksesta, 189,90€ 12 kuukauden tilauksesta).  


Määräaikainen tilaus jatkuu automaattisesti tilausjakson päätyttyä, samalla kuukauden määrällä kuin aikaisemmin. 

Mikäli et halua jatkaa määräaikaista tilausta, voit keskeyttää tilauksen Glossybox-tililtäsi. Voimassa olevan tilauksen kohdalta löydät "Keskeytä tilaus" -painikkeen, josta saat keskeytettyä tilauksesi. Tämä on tehtävä kuukausi ennen kuin saat kolmannen, kuudennen tai kahdennentoista boksin.  


Huomaa, että käynnissä olevia tilauksia ei voi peruuttaa.

Mikä on Glossyboxin kauneusprofiili?

Kauneusprofiili sisältää kysymyksiä mieltymyksistäsi sekä ihosi että hiuksesi kunnosta. Se auttaa meitä saamaan tietoa sinun mieltymyksistäsi, mikä antaa meille mahdollisuuden valita parempia tuotemerkkejä ja tuotteita juuri sinulle. Suurin osa boksin tuotteista ovat kuitenkin kaikille samoja, riippumatta kauneusprofiilin merkinnöistä. Glossyboxin ajatuksena on antaa sinulle mahdollisuus kokeilla tuotemerkkejä ja tuotteita, joita ehkä et ole vielä koikeillut. Näin voit löytää uusia henkilökohtaisia suosikkeja!

Voit aina päivittää kauneusprofiilia kirjautumalla Glossybox-tilillesi ja napsauttamalla "Oma käyttäjätilini”, vierittämällä alaspäin kohtaan "Kauneusprofiili" ja valitsemalla "Muokkaa". 


Huomaa, että käyttäjätililläsi voi olla vain yksi kauneusprofiili. Jos haluat lisää tilauksia ja kauneusprofiileja, suosittelemme että luot uuden tilin. 

Voinko muuttaa tilaukseni toiseen ilman että saan kaksi boksia?

Jos haluat vaihtaa toiseen tilaukseen tai sinulla on lahjakortti, jonka haluat lunastaa, sinun on odotettava kunnes nykyinen tilaus päättyy. 

Verkkosivu ei toimi

Sivustomme toimii parhaiten tietokoneella. Suosittelemme käyttämään Google Chrome-selainta. Internet Explorer ja Safari -selaimet ja tabletit tai matkapuhelimet eivät tue Internet-sivustoamme jatkuvasti. 


Jos tämä ei ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä kirjautumalla Glossybox-tilillesi. Mikäli mahdollista olisi hienoa, jos voisit liittää kuvankaappauksen ongelmasta.



Sain allergisen reaktion, kun käytin yhtä tuotetta. Mitä minun pitäisi tehdä?

Valitettavasti emme voi varmistaa, ettei boksisi sisällä tiettyä ainetta koska meillä on erilaisia tuotteita joka kuukausi. Jos sinulla on allergiaa, lue tuotteen sisältö huolellisesti. Löydät lisätietoa verkkosivuiltamme “Aiemmat boxit”-linkin alle.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos saan saman tuotteen kahdesti?

Teemme kaikkemme jotta loisimme jännittävän valikoiman tuotteita jokaisessa GLOSSYBOX:issa. Joissakin harvoissa tapauksissa yksittäinen tuote, joka on osoittautunut suosituksi ja rakastetuksi aiemmissa laatikoissa, voi olla mukana kahdesti. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, ota meihin yhteyttä Glossybox-tililläsi olevan Asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta. Vastaamme sinulle pian.

Tilaukseni
Miten perun jatkuvan kuukausitilauksen?

Ikävä kuulla että haluat perua tilauksesi. Pystyt perua tilauksesi, milloin tahansa. Jatkuvan tilauksen perut kirjautumalla Glossybox -tilillesi. Voimassa olevan tilauksen kohdalta löydät "Keskeytä tilaus" -painikkeen, josta saat keskeytettyä tilauksesi. 


Kun peruutat tilauksesi, viimeinen boksi on seuraavan kuukauden boksi.  


Huomaa, että meillä on kuukauden irtisanomisaika. Tämä tarkoittaa, että sinua veloitetaan vielä yhdestä boksista, viimeisen maksun jälkeen.  


Et voi aktivoida tilaustasi enää keskeyttämisen jälkeen. 


Sinun GLOSSYCredits -pisteet jäävät Glossybox -tilillesi peruutuksen jälkeen. (GLOSSYCredits on käytettävä vuoden sisällä keskeytyksestä). 

Miten perun tilaukseni kesken määräaikaista tilausta?

3 kuukauden, 6 kuukauden tai 12 kuukauden tilaus on irtisanottava kuukausi ennen viimeisen boksin vastaanottamista, muussa tapauksessa tilaus uusitaan samalla kuukausimäärällä kuin aikaisemmin. 


Jos lopetat tilauksesi uusiutumisen jälkeen, peruutus astuu voimaan tulevan ajanjakson jälkeen. 

 

Esimerkki: Jos sinulla on 6 kuukauden tilaus, joka alkaa helmikuussa ja päättyy heinäkuussa, sinun täytyy peruuttaa automaattinen uusiutuminen käyttäjätililtäsi kesäkuun loppuun mennessä. 


Teet sen käyttäjätilin kautta, katso alla olevaa kuvausta tai ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu on saatavilla käyttäjätilin Asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta kirjautumalla käyttäjätilillesi > “Oma käyttäjätilini” oikeassa yläkulmassa > Vieritä alaspäin Asiakaspalvelun yhteyskeskukseen ja valitse “Viesti”.  


Huomaa, että jo peruutetun tilauksen aktivointi ei ole mahdollista uudelleen.  


Voit lopettaa 3, 6 tai 12 kuukauden tilaukset seuraavasti: 

  • Kirjaudu Glossybox -tilillesi 
  • Napsauta "Oma käyttäjätili"> “Tilauksesi”> "Peruuta tilaukseni" 
  • Saat sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan, että tilauksesi on lopetettu 

Huom! Uudistustoiminto ei koske lahjatilausta, koska lahjatilaukset vanhentuvat automaattisesti. Lue lisää kohdasta “Lahja”. 


Sinun GLOSSYCredits -pisteet jää Glossybox -tilillesi peruutuksen jälkeen. (GLOSSYCredits on käytettävä vuoden sisällä). 

Voinko aktivoida aiempaa tilausta?

Huomaa, että peruutetun tilauksen aktivointi ei ole mahdollista uudelleen.

Miten vaihdan tilin tiedot ja osoitteen?

Kun muutat tai vaihdat toimitusosoitetta, on tärkeää päivittää uusi osoite Glossybox -tililläsi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme aina boksisi määritettyyn toimitusosoitteeseen.  


Jos haluat muuttaa tilauksen yhteystietoja ja toimitustietoja, toimi seuraavasti: 

  • Kirjaudu Glossybox -tilillesi 
  • Napsauta "Oma käyttäjätili" 
  • Vieritä alaspäin kohtaan “Tilauksesi” ja napsauta aktiivista tilausta 
  • Vieritä alaspäin kohtaan “Toimitustiedot” ja napsauta “Muuta osoite” 
  • Napsauta “Lisää osoite” 
  • Täytä osoitteesi ja tallenna 


HUOM! Lisää osoitteesi tilaukseen, niin voit ottaa sen käyttöön - painamalla "TOIMITA SEURAAVAAN OSOITTEESEEN" -painiketta (vasta kun olet napsauttanut tätä painiketta, otat uuden osoitteen käyttöön). 


Mikäli sinulla on useita tilauksia samalla tilillä, sinun on manuaalisesti syötettävä osoite jokaiseen tilaukseen ja aktivoitava se.  


Huom.! Mikäli haluat että muutos koskee tämän kuukauden boksia on tärkeää, että olet vaihtanut tietosi ennen edellisen kuukauden viimeistä päivää. 

Voinko palauttaa GLOSSYBOXini?

Lue lisää palautusoikeuksista meidän käyttöehdoista tai ota meihin yhteyttä asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta kirjautumalla Glossybox -tilillesi.

Tilauksen maksaminen
Mitä maksutavoja on saatavilla?

Voit tällä hetkellä maksaa Visa, MasterCard ja American Express -maksukorteilla, PayPal-tilillä tai Klarna-laskulla. Jos valitset korttimaksun, on tärkeää, että korttisi on avoinna ulkomaisille ja verkko-ostoksille. 


Mikäli sinulla on useita tilauksia käyttäjätililläsi, sinun on manuaalisesti päivitettävä uusi maksukorttisi jokaiseen tilaukseen.  


Jos päätät maksaa Klarna-laskulla, on tärkeää, että käytät samoja tietoja jotka olet ilmoittanut postille (nimi ja osoite). Toimitus- ja laskutustiedot on oltava samat turvallisuussyistä. Siksi tilausta ei ole mahdollista tilata toiseen lähetysosoitteeseen, kuin se johon olet rekisteröitynyt. Tilaus et saa myöskään tilata toiselle henkilölle jos maksat Klarna-laskulla. Jos haluat tilata boksin toiseen osoitteeseen, valitse aina pankkikortti tai PayPal maksutavaksi. Huom.! Muista myös, että maksu suoritetaan aina etukäteen, vaikka maksaisit Klarna-laskulla.

Miten maksaminen toimii?

Jos valitset juostavan kuukausi tilauksen, ensimmäinen maksu suoritetaan heti tilauksen yhteydessä. Jatkossa maksu veloitetaan tililtä edeltävän kuukauden 1. päivä (Mikäli 1. päivä osuu pyhäpäivälle, tehdään veloitus pyhäpäivän jälkeen). Sama koskee laskujen maksussa. Lasku lähetetään noin kuukauden 1. päivänä sähköpostitse ja on maksettava 14 päivän kuluessa. 


Mikäli valitset määräaikaisen tilauksen tai lahjakortin maksat koko summa kerrallaan. Jos maksat maksukortilla tai PayPalilla veloitetaan maksu heti tilauksen jälkeen ja jos maksat Klarna-laskulla, saat koko kauden lasku sähköpostiisi. 

Miten PayPal toimii?

PayPal on kansainvälinen maksupalvelu, jossa rahansiirto onnistuu pelkällä sähköpostiosoitteella. PayPal toimii maksujen välittäjänä. Kun valitset PayPalin maksutavaksi, sinut ohjataan PayPalin verkkosivuille, jossa voit kirjautua PayPal -tilillesi. (Mikäli sinulla ei vielä ole PayPal-tiliä, voit helposti rekisteröityä osoitteesta www.paypal.fi ennen tilaamista). Täytä tämän jälkeen kortin tiedot verkkosivuilla ja vahvista. Sinut lähetetään takaisin www.glossybox.fi:n sivustolle kun tilaus on tehty. 

Miten Klarna-lasku toimii?

Laskun maksu tapahtuu yhteistyössä Klarnan kanssa: Maksuaika on 14 päivää. Viivästymisen yhteydessä veloitetaan 5€: n muistutusmaksu, johon lisätään 24 prosentin maksuviivästys + nykyinen viitekoro.  


Lasku on löydettävissä Klarna-tililtäsi.  


Jos sinulla on kysymyksiä laskusta, ota yhteyttä Klarnaan. 


Puhelinnumero: +358(0)9 425 99 771 


Kotisivu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Klarna ei hyväksynyt tilaustani, näettekö miksi?

Kun tilaat laskulla tai Klarnan osamaksulla, Klarna arvioi voitko ostaa valitulla summalla vai ei. Jos ostoksesi ei ole hyväksytty ja haluat lisätietoja, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.


Yhteystiedot: 


Puhelinnumero: +358(0)9 425 99 771 


Kotisivu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ 


Mikäli päätät maksaa Klarna-laskulla, on tärkeää, että käytät samoja tietoja jotka olet ilmoittanut postille (nimi ja osoite). Toimitus- ja laskutustiedot on oltava samat turvallisuussyistä. Siksi tilausta ei ole mahdollista tilata toiseen lähetysosoitteeseen, kuin se johon olet rekisteröitynyt. Jos maksat Klarna-laskulla, et voi tilata boksia toiselle henkilölle. Jos haluat tilata boksin toiseen osoitteeseen, valitse aina pankkikortti tai PayPal maksutavaksi. Huom.! Muista myös, että maksu suoritetaan aina etukäteen, vaikka maksaisit Klarna-laskulla.

En ole saanut laskua. Mitä teen?

Klarnan kotisivulta löydät aina laskusi Oma Klarna -tililtäsi. Kirjaudut sisään antamalla sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, jonka ilmoitit tilaushetkellä. Sieltä voit myös tulostaa laskusi ja siirtää eräpäivää 10 päivää eteenpäin. Halutessasi voit aina ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. 


Klarnan yhteystiedot: 


Puhelinnumero: +358(0)9 – 425 99 771 


Kotisivu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Maksuni ei mennyt läpi tässä kuussa. Mitä teen nyt?

Mikäli sinulla on jatkuva tilaus ja tämän kuukauden maksu ei mennyt läpi, tilauksesi keskeytetään tilapäisesti.  


Jos maksusi ei ole mennyt läpi, varmista ettei kortilla ole este verkko- tai ulkomaan ostoksille ja että kortilla on riittävästi saldoa. Yritä päivittää kortin tiedot Glossybox -tililtäsi. Voit helposti päivittää kortin tiedot kirjautumalla Omalle käyttäjätilillesi ja sitten klikkaamalla tilaukseen ja valitsemalla maksutietojen vaihtaminen.  


Teemme uusia veloitusyrityksiä kaikista, joiden maksut ei mennyt läpi, kunnes boksi on loppunut. 

Mistä vaihdan maksukortin tiedot?

Muuta kortin tiedot seuraavasti: 


  • Kirjaudu sisään Glossybox -tilillesi 
  • Klikkaa “Oma käyttäjätili”-painiketta > valitse sitten tilauksesi > “Muuta maksun tiedot” 
  • Täytä kortin tiedot ja vahvista muutos
Minne täytän alennuskoodini?

Kun olet ostoskorissa voit lisätä alennuskoodisi ostoskorin alle. Kun klikkaat “Lisää” -painiketta koodi on aktivoitu ja näet että alennus vähennetään loppusummasta. Voit käyttää vain yhden koodin per tilaus.

TOIMITUS
Milloin boxini lähetetään?

Glossybox lähetetään varastolta aina kuukauden puolessavälissä tai kuukauden lopussa. Kun boksi on lähetetty varastoltamme toimitusaika voi vaihdella riippuen siitä missä asut ja jos boksi menee suoraan postilaatikkoon tai toimitetaan sinun läheiseen postitoimipaikkaan. Yleensä toimitus kestää noin 5-7 arkipäivää.

Tuleeko boksi suoraan kotiin postilaatikkoon?

Boksin toimittaa DHL. Boksi tulee suoraan postilaatikkoon, jos postilaatikkosi on riittävän iso (jos asut esim. omakotitalossa) tai saat tekstiviestin, että boksi on haettavissa postitoimipaikasta (jos asut kerrostalossa).

Missä Glossyboxini on?

Oletko saanut sähköpostiviestin, että boksisi on matkalla, mutta ei ole vielä saapunut viikonkaan jälkeen? Yleensä voi kestää vielä muutama päivä ennen kuin boksi saapuu perille.


Jos on kulunut yli kaksi viikkoa ja et ole kuullut mitään, voit ottaa yhteyttä meihin Glossybox-tililläsi oleva asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta.

Voinko tilata boksi ulkomaille?

Toimitamme ympäri Suomea, mutta valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta lähteää boksia ulkomaille. Glossybox on saatavana myös muissa maissa – Ruotsissa, Norjassa,  Isossa- Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä, Yhdysvalloissa ja Kanadassa! 

En ole ehtinyt noutaa boksiani tai boksini on lähetetty väärään osoitteeseen, mitä voin tehdä?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka auttaa sinua.  


Jos haluat muuttaa tilauksen yhteystietoja ja toimitustietoja, toimi seuraavasti: 


  • Kirjaudu Glossybox -tilillesi 
  • Napsauta "Oma käyttäjätili" 
  • Vieritä alaspäin kohtaan “Tilauksesi” ja napsauta aktiivista tilausta 
  • Vieritä alaspäin kohtaan “Toimitustiedot” ja napsauta “Muuta osoite” 
  • Napsauta “Lisää osoite” 
  • Täytä osoitteesi ja tallenna

HUOM! Lisää osoitteesi tilaukseen, niin voit ottaa sen käyttöön - painamalla "TOIMITA SEURAAVAAN OSOITTEESEEN" -painiketta (vasta kun olet napsauttanut tätä painiketta, otat uuden osoitteen käyttöön).


Boksini on palautettu, mitä voin tehdä?

Boksi on ehkä palautettu edustajalta, koska osoite käyttäjätilillä oli mahdollisesti virheellinen tai boksia ei noudettu 14 päivän kuluessa.


Jos boksisi on palautettu, ota yhteyttä meihin Glossybox-tililläsi olevan asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta viimeistään 60 päivän kuluessa siitä, kun olisit saanut boksin.


Huomaa, että jos et ota yhteyttä meihin 60 päivän kuluessa, emme voi lähettää boksia uudelleen.


OLEN SAANUT VAHINGOITTUNEEN BOKSIN TAI TUOTTEEN, MITÄ VOIN TEHDÄ?

Pahoittelemme, jos olet saanut viallisen tai vahingoittuneen tuotteen. Ymmärrämme, miten turhauttavaa se voi olla, joten haluamme ratkaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti. Lue lisää kohdassa "Palautukset ja reklamaatiot".


HUOM: Mikäli sinulla on ongelma puuttuvasta tai vahingoittuneesta boksista/ tuotteesta on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme 60 päivän kuluessa.

Lahja
Olen saanut lahjakortin. Miten lunastan sen?

Lunastat lahjakorttisi tämän linkin kautta: https://www.glossybox.fi/beauty-box/glossybox-beauty-box-subscriptiongift/11396464.html 


Mikäli sinulla on ongelmia lahjakortin lunastamisen kanssa, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka auttaa sinua.  


Kun olet lunastanut lahjakorttisi, muista täyttää oma kauneusprofiilisi. Käytämme kauneusprofiilin tietoja, kun valitsemme boksisi tuotteita. 

Miten ostan Glossybox -tilauksen lahjaksi?

“Lahja” -painikkeen alla löydät meidän lahjakortit. Voit valita joko 6 tai 12 kuukauden lahjakorteista, ja vastaanottaja voi itse aktivoida tilauksen kun hän haluaa. 


Lahjakortin tilaus loppuu automaattisesti, kun viimeinen boksi on vastaanotettu.

Palautukset ja Reklamaatiot
Kaipaan boksiani, mitä tehdä?

Jos kaipaat boxkssi pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meidän Asiakaspalvelun yhteyskeskukseen Glossybox -tililtäsi. 

Boksistani puuttuu yksi tuote, mitä voin tehdä?

Glossyboxissa tulisi aina olla 5 kauneustuotetta. Mikäli huomaat että boxista puuttuu tuote voimme tietysti auttaa sinua! 


Kaipaatko jotain tiettyä tuotetta ota meihin yhteyttä asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta. Asiakaspalvelun yhteyskeskusen löydät Glossybox -tililtäsi. 

Olen saanut vahingoittuneen boksin tai tuotteen, mitä voin tehdä?

Pahoittelemme, jos olet saanut viallisen tai vahingoittuneen tuotteen. Ymmärrämme, miten turhauttavaa se voi olla, joten haluamme ratkaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti. 


Ennen kuin voimme auttaa sinua reklamaation kanssa, pyydämme sinua lähettämään kuvan vahingoittuneesta boksista/tuotteesta. Voit lähettää kuvan Glossybox -tilillä olevan asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta. Meidän on saatava kuva 60 päivän kuluessa boksin vastaanottamisesta. 


 Heti kun saamme kuvan, voimme auttaa sinua reklamaation kanssa. 


HUOM: Mikäli sinulla on ongelma puuttuvasta tai vahingoittuneesta boksista/ tuotteesta on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme 60 päivän kuluessa.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa ja palauttaa ensimmäisen boksin avaamattomana. Ota meihin yhteyttä asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta, jonka löydät Glossybox -tililtäsi ja kerro meille, että olet muuttanut mieltäsi niin palautamme rahat, kun olemme vastaanottaneet boksisi. Voit palauttaa boksin seuraavaan osoitteeseen:  


GlossyBox Sweden AB 

Regeringsgatan 65, box 7274 

10389 Stockholm 

Sweden 


Muista kirjoittaa lähettäjä, niin tiedämme keneltä boksi on! 


HUOM! Emme hyvitä postikuluja mikäli boksi ei ole vaurioitunut.

GLOSSYCredit
Miten ansaitsen GLOSSYCredits pisteitä?

Ansaitset GLOSSYCredits -pisteitä vastaamalla kyselyihin, täyttämällä kauneusprofiilisi, kutsumalla ystäväsi mukaan ja paljon muuta.  


Ansaitset GLOSSYCredits pisteitä joka kerta kun: 

  • Täytät kaunesprofiilisi 0,30€ 
  • Saat boksin tilauksen kotiin 0,25€ 
  • Täytät boxin tai tuotteiden kyselyn 0,30€ 
  • Kirjoitat arvostelun verkkosivuillemme 0,30€ 
  • Kutsut ystävän mukaan jopa 14€ 

Voi kestää jonkin aikaa ennen kuin ansaitut pisteet näkyvät tililläsi. Jos kirjoitat tuotteen arvostelun, on se ensin hyväksyttävä ennen kuin saat pisteesi. 


GLOSSYCredits-pisteesi on käytettävä vuoden sisällä. 

Miten käytän GLOSSYCredits pisteitäni?

Miten käytän GLOSSYCredits pisteitäni? 


Glossyboxilla: 

  • Tee haluamasi tilaus tai valitse limited edition boksi ja lisää se ostoskoriin 
  • Kirjaudu sisään Glossybox -tilillesi ja siirry kassalle  
  • Kassalla voit valita GLOSSYCredits maksutavaksi 

Huomaa, että voit vain käyttää GLOSSYCreditsiä uusissa tilauksissa mutta ei jatkuvissa tilauksissa.  


Lookfantastic:illa: 


Jotta voit käyttää GLOSSYCredits -pisteitäsi osoitteessa lookfantastic.com, sinun on ensin linkitettävä Glossybox-tilisi lookfantastic-tiliisi. 


  • Kirjaudu Glossybox -tilillesi. Käyttäjätililtäsi löydät mahdollisuuden linkittää Glossybox-tilisi lookfantastic-tiliisi. 
  • Sinut siirretään Lookfantastic:ille, jossa kirjaudut Lookfantastic -tilillesi. Jos sinulla ei vielä ole lookfantastic -tiliä, sinun on luotava tili. 
  • Sinulla on nyt mahdollisuus yhdistää tilisi. 
  • Kun olet tehnyt tämän, näet sinun GLOSSYCredits -pisteesi Lookfantastic -tililläsi. 
  • Kun ostat tuotteita Lookfantastic:ilta, voit valita GLOSSYCredits pisteet maksutavaksi.  


Huomaa että glossybox.fi-sivuilta ansaitut GLOSSYCredits pisteet on käytettävä lookfantastic:in suomenkielisellä sivuilla - lookfantastic.fi. 


GLOSSYCredits pisteet on käytettävä vuoden sisällä. 

Muuta
Limited edition

Limited edition -boksi on kertakäyttöinen boksi ja se tilataan erikseen säännöllisestä tilauksesta. Limited edition -bokseja on saatavilla vain rajoitettu määrä, mutta jos haluat voit tilata useita bokseja. Ei ole mahdollista täyttää kauneusprofiilia, mutta on mahdollista arvostella boksi ja kerätä GLOSSYCredits-pisteitä. Voit myös ostaa Limited Edition- bokseja GLOSSYCredits-pisteillä.  

Etkö saanut vastausta kysymykseesi?

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä! Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme Glossybox -tililtäsi. Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi, klikkaa "Oma käyttäjätili" ja selaa alas asiakaspalvelun yhteyskeskukseen. 

2019 © The Hut.com Ltd.