Hyvitykset ja palautukset
En saanut boxiani, mitä teen?
Mikäli et saanut yämän kuun boxia, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme kirjautumalla profiliisi. Kirjauduttuasi sisään klikkaa "Oma tili" ja vieritä sivua alas kunnes näet kohdan "viesti". Tätä kautta voit ottaa yhteyttä asikaspalveluumme.
Boksistani puuttuu tuote, mitä teen?
Glossy boxissasi tulisi aina olla viisi tuotetta. Mikäli huomaat, että boxistasi puuttuu tuote, voit ottaa meidän asiakaspalveluumme yhteyttä profiilisi kautta.
Olen saanut vahingoittuneen boxin tai tuotteen, Mitä teen?
Pahoittelemme, mikäli boxi tai tuote on ollut viallinen tai vahingoittunut. Ensimmäiseksi pyydämme sinua lähettämään kuvan vahingoittuneesta tuotteesta tai boxista, tämän jälkeen voimme auttaa reklamaation tekemisessä. Voit lähettää kuvan Glossybox-tilisi kautta. Huomaathan, on tärkeää, että saamme kuvan 60 päivän kuluessa boxin vastaanottamisesta.
Ennen kuin voimme auttaa sinua reklamaation kanssa, pyydämme sinua lähettämään kuvan vahingoittuneesta boksista/tuotteesta. Voit lähettää kuvanGlossybox -tilillä olevan asiakaspalvelun yhteyskeskuksen kautta. Meidän on saatava kuva 60 päivän kuluessa boksin vastaanottamisesta.
Heti kun saamme kuvan, voimme auttaa sinua reklamaation kanssa.
HUOM: Mikäli sinulla on ongelma puuttuvasta tai vahingoittuneesta boksista/ tuotteesta on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme 60 päivän kuluessa.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
THG Poland Pi, Magazynowa 1, Magnice, Wroclaw, 55-040 Kirjoitathan mukaan tietosi, niin tiedämme keneltä palautus on tullut. HUOMIO: Me palautamme rahat palauttamastasi boxista vastaanotettuamme sen takaisin varastollemme. Emme hyvitä postikuluja palautuksista.